شاهین شهر و میمه| استقرار 9 پایگاه و صندوق  جمع آوری فطریه  

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان خیر و مومن شهرستان، گفت: امسال ۶ پایگاه در بخش دولتی و ۳ پایگاه در مراکز مثبت زندگی صندوق های ثابت و سیار جمع آوری زکات را از سوی بهزیستی آماده نمودند.

محمد حسین قربانی با بیان این که در سال گذشته مبلغی بالغ بر ۱۷۰ میلیون ریال به جامعه هدف سازمان بهزیستی از طرف مردم شهرستان اهدا شده است، گفت: امسال مبلغی بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال تا کنون به مددجویان بهزیستی هدیه شده است که این مبلغ با هماهنگی شورای زکات در بین مددجویان و توانخواهان نیازمند تحت پوشش توزیع خواهد شد. 
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان افزود : امسال مبلغ ۱۶۳ میلیون ریال فطریه عام، ۱۰ میلیون ریال فطریه سادات و ۷۷ میلیون ریال کفاره به صندوق های سیار و ثابت جمع آوری زکات واریز شد. 
قربانی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمع، اضافه کرد: به منظور به حداقل رساندن حضور مردم پیرامون صندوق های دریافت زکات و عدم نقل و انتقال پول نقد، شیوه های بانکی و اینترنتی پرداخت زکات فطریه فراهم شده است و شهروندان عزیز می توانند برای پرداخت آنلاین و کارت به کارت وجوهات فطریه و کفاره از طریق کد دستوری # ۱۵*۲*۲۰۰۲*۶۶۵۵* و یا شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۲۰۹۲۳۸۳ اقدام نمایند.
 

کد خبر 36505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد