بررسی چالش ها و ارزیابی فعالیت های انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان

در نشست صمیمانه سرپرست  بهزیستی هرمزگان با مدیر عامل انجمن ضایعات نخاعی ، چالش های پیش رو بررسی و فعالیت های انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان ارزیابی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان  در نشست با مدیر عامل انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان با استماع سخنان فرشید معنایی در خصوص فعالیت ها و چالش های پیش رو اظهار داشت : 
 باید از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در مراکز غیردولتی ،انجمن ها  موسسات خیریه و سازمانهای  مردم نهاد تحت نظارت  برای پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی در جهت رفع مشکلات پیش‌روی جامعه هدف تحت پوشش استفاده نماییم. 
 این مقام مسئول ابراز داشت : افتخار خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان جامعه همواره  موجب مباهات  سازمان بهزیستی بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت :
 باید  زاویه نگاه مان  را در بحث  خدمت‌رسانی تغییر دهیم و با برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ و اصولی حقوق جامعه هدف را مطالبه نمایم. 
سرپرست بهزیستی هرمزگان  اضافه کرد : این سازمان  آماده  هرگونه همکاری در چارچوب مشخص و تعریف شده  و بر اساس دستورالعمل های  سازمانی  با انجمن ها و سایر مراکز غیر دولتی  تحت نظارت  در راستای خدمت رسانی مطلوب  و هدفمند به گروه  های مختلف هدف تحت پوشش می باشد 
این مقام مسئول از فروش  تضمینی صنایع دستی انجمن ضایعات نخاعی در بازارهای داخلی و خارجی و بازدید از کارگاه های خود اشتغالی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
 فرشید معنایی مدیر عامل انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان نیز ضمن خوشامدگویی به مدیرکل و هیات همراه در جریان برگزاری این نشست  به ارائه گزارش مبسوطی از نحوه خدمت رسانی این انجمن به جامعه هدف تحت پوشش پرداخت. 
وی در ادامه با  بیان چالش‌ها و مشکلات پیش روی این انجمن  به  مباحثی از جمله : تعاونی مسکن معلولین ضایعات نخاعی، مناسب سازی اماکن عمومی ، برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه مراکز مثبت زندگی و نیز  استفاده از ظرفیتها و پتانسیل موجود در دستگاه‌های اجرایی و سازمان بهزیستی در جهت خدمت رسانی  شایسته و ارزنده به  افراد دارای معلولیت ضایعه نخاعی اشاره داشت .
 معنایی در ادامه این نشست از توزیع  تعداد  ۴۷۰ بسته معیشتی به افراد دارای معلولیت ضایعه نخاعی سراسر استان با مساعدت و همراهی  سازمان بهزیستی  خبر داد و گفت:
 انجمن ضایعات نخاعی در راستای  خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت تحت  پوشش خود و سهولت دسترسی افراد دارای معلولیت ضایعه نخاعی به خدمات این انجمن در صدد  راه‌اندازی ،توسعه و گسترش  نمایندگی این انجمن در شرق استان در  شهرستان های بندر خمیر و بندرلنگه به جهت دسترسی آسانتر معلولین به منظور دریافت خدمات می باشد. که امیدواریم با تعامل و همراهی این امر محقق گردد.

کد خبر 36504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد