بانک قرض الحسنه رسالت میزبان بهزیستی هرمزگان

در نشست صمیمانه سرپرست اداره کل بهزیستی هرمزگان به اتفاق هیئت همراه با مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت  هرمزگان در خصوص توسعه و گسترش زمینه‌های همکاری مشترک بحث و تبادل نظر شد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دکتر ابراهیم حسن نژاد در این نشست که به میزبانی بانک قرض الحسنه رسالت برگزار شد،ضمن تشریح و معرفی خدمات و فعالیت های سازمان بهزیستی در حوزه های مختلف اظهار داشت : 
 توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار از اولویت ها و مولفه های اصلی و حائز  اهمیت سازمان بهزیستی به شمار می رود که باید با تعامل و همراهی بانک ها در قالب اعطای تسهیلات خود اشتغالی به جامعه هدف دارای حرفه محقق گردد.
: ابراهیم حسن نژاد  در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت 
سازمان بهزیستی یک نهاد مردمی ، اجتماعی و حمایتی است  که نیازمند حمایت و مساعدت همه دستگاههای اجرایی در بحث مسئولیت های اجتماعی برای رفع چالش‌ها و مشکلات جامعه هدف تحت پوشش خویش می باشد.
  سیف‌الله ایرانمنش مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت هرمزگان نیز ضمن تشریح برنامه های این بانک در راستای اعطای تسهیلات به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی تصریح کرد: 
. باید از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جهت توانمندسازی مددجویان استفاده شود
:  این مقام مسئول اضافه کرد
 این بانک آمادگی پرداخت تسهیلات بانکی با هدف اشتغالزایی برای جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی را دارا می باشد، که پرداخت تسهیلات  منوط به ارائه طرح‌های اشتغالزایی می باشد.
ایرانمنش گفت : بهزیستی  قادر خواهد بود که افراد و گروه‌های هدف خود را جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی نماید و باید  شرایطی فراهم شود تا از هدر رفت منابع جلوگیری شود و قبل از شروع  هرگونه فعالیت تولیدی بازاریابی برای محصولات تولیدی مدنظر صورت پذیرد تا  منابع به صورت  هدفمند هزینه شود.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت:  
باید با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی هر منطقه  به سمت اشتغال بومی گام برداریم تا در کنار ایجاد اشتغال پایدار بتوانیم فرهنگ بومی منطقه را نیز توسعه و ترویج دهیم. 
: ایرانمنش ادامه داد 
تلاش بهزیستی با رویکردهای سازمانی در جهت توانمندسازی ، استقلال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت خویش  قابل ستایش و ستودنی است و در این مسیر شبکه توسعه اجتماعی بانک رسالت و بررسی الگوی توسعه کارآفرینی رسالت خواستار تعامل و همراهی بیشتر سازمان بهزیستی است و این حرکت و اقدام خداپسندانه را مایه افتخار و مباهات خود می‌داند.
در پایان این نشست دکتر ابراهیم حسن نژاد گراشی سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان  از همراهی و تعامل سازنده بانک رسالت در راستای خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف تحت  پوشش سازمان بهزیستی تشکر و قدردانی  نمود و ایرانمنش مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت نیز قول مساعد همکاری را در این زمینه داد.

کد خبر 36502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد