بازدید مدیرکل بهزیستی مازندران از مجتمع مسکونی در حال احداث سالمندان موسسه خیریه مهرآوران کهریزک کاسپین سرخ رود

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران با همراهی معاون توانبخشی بهزیستی استان از مجتمع مسکونی در حال احداث سالمندان موسسه مهرآوران کهریزک کاسپین بازدید و با خیرین و هئیت مدیره این موسسه خیریه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران؛ دکتر گوهردهی در این بازدید با تاکید بر اهمیت سلامت جسمی و روانی سالمندان، گفت: جمعیت سالمند در ایران رو به افزایش است بنابراین باید تمهیدات لازم جهت سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی آنان اندیشیده شود تا آن ها بتوانند این دوران را با آرامش بیشتری سپری کنند.
مدیرکل بهزیستی مازندران با تاکید براینکه مراکز  نگهداری با ایجاد بستر لازم می توانند حس نشاط و شادابی را در بین سالمندان ایجاد کنند، ادامه داد: برخی سالمندی را مساوی با ناتوانی می دانند درحالی که اگر به سلامت جسمی و روانی سالمندان توجه و از تجربیات آنان در زمینه های مختلف استفاده شود سالمندان می توانند راهگشای افراد در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باشند.

دکتر گوهردهی کمک به سالمندان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: جامعه در حال رفتن به سمت میانسالی و سالمندی است بنابراین توجه به این حوزه بیش از پیش احساس می شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران در پایان از خیرین و هیات مدیره مرکز مهرآوران کهریزک کاسپین سرخ رود در جهت خدمت به جامعه هدف بهزیستی تشکر و قدردانی کرد .

کد خبر 36501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد