رامیان | خدمت به بهترین مخلوقات خدا افتخار ماست

مدیرکل بهزیستی گلستان در دیدار با فرماندار رامیان از گسترش خدمت‌رسانی با الویت طرح مسکن جامعه تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی استان ضمن حضور در شهرستان رامیان با فرماندار این شهر دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار گفت: افتخار ما این است که به بهترین خلق خدا خدمت می‌کنیم و جامعه بزرگ بهزیستی یکی از مظلوم ‌ترین و محجوب‌ترین افراد کشور هستند.

دکتر حسینی افزود: در شهرستان رامیان با ایجاد 4 مرکز مثبت زندگی بیشترین پراکندگی تحت پوشش را در استان داریم که با وجود مشکلات فراوان شاهد کمترین نارضایتی را در افراد تحت پوشش شاهد هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان بیان داشت: الویت ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدضله العالی) بحث اشتغال و مسکن مددجویان تحت پوشش است که نیازمند ورود جدی تر دستگاه های اجرایی ذیربط بوده و ماآمادگی هرگونه همکاری را داریم.

در ادامه جواد صادقلو فرماندار رامیان ضمن تبریک روز روابط عمومی و خیرمقدم گفت: ارائه خدمت بهزیستی در شهرستان ستودنی است و ما در مجموعه فرمانداری و شورای اداری رامیان آماده همکاری گسترده با این سازمان هستیم.

وی ادامه داد: بدلیل محرومیت شهرستان و تنوع فرهنگی با مشکلات اجتماعی بسیاری مواجه هستیم که اورژانس اجتماعی بهزیستی رامیان کاری دشوار و سخت را تجربه می‌کند.

کد خبر 36500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد