پیام مدیر کل بهزیستی استان قم به مناسبت روز جهانی خانواده

همزمان با بیست و پنجم اردیبهشت(۱۵می) روز جهانی خانواده دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم با صدور پیامی این روز را گرامیداشت.

همزمان با بیست و پنجم اردیبهشت(۱۵می) روز جهانی خانواده دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم با صدور پیامی این روز را گرامیداشت.

بسمه تعالی

خانواده بستر تولد،رشد، پرورش ، تربیت و تعالی انسانهاست ، خانواده محیطی است که در آن  امکان درمان تمام مشکلات بشر به صورت طبیعی فراهم است ،آری با نیروی محبت و دوستی می توان دشوارترین سختیها را حل نمود.
خانواده سالم دارای کارکرد های مختلفی در ابعاد تربیتی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، اقتصادی و ... می باشد و با تحولات دنیای جدید و رشد افسارگسیخته فضای مجازی این نهاد متعالی در معرض خطر است و دشمنان قسم خورده دین و جوانان و میهن یکی از راه های تسلط خود بر ذهن و جان جوانان را تضعیف کانون خانواده ایرانی و تخریب کارکردهای ارزنده آن می دانند.
روز جهانی خانواده فرصتی است برای توجه بیشتر به این نهاد متعالی و ارتقای سطح آگاهی عمومی نسبت به کارکردهای خانواده.

سازمان بهزیستی کشور که مولود انقلاب اسلامی است با هدف تکریم خانواده و براساس اصول ۲۱و۲۹ قانون اساسی تشکیل شده است و توانمندسازی خانواده اصلی ترین سیاست این سازمان است .
اینجانب ضمن تبریک این روز و تقدیر از کلیه نهادها ، سازمانها و مجموعه های دخیل در تحکیم بنیان خانواده امیدوارم براساس منویات مقام معظم رهبری و عمل به وظایف سازمانی خود بتوانیم بیش از پیش در پاسداری از این نهاد ارزشمند گام برداریم.

دکتر مهدی پهلوانی
مدیر کل بهزیستی استان قم

کد خبر 36498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد