تقدیر رئیس بهزیستی شهرستان کرج از مسئول روابط عمومی بهزیستی استان البرز

« علیرضا فتاح پور » مدیر بهزیستی شهرستان کرج به همراه معاونین خود طی نشستی صمیمی از خدمات « حسین امیری »مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان البرز،  بمناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی،« فتاح پور» با تبریک روز روابط عمومی از زحمات و تلاشهای «حسین امیری» مسئول روابط عمومی بهزیستی استان و کارشناسان روابط عمومی ستاد و شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 فتاح پور در این جلسه بیان داشت : نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نشان از تعلق خاطر کسانی است که به عشق خدمت رسانی و رضایت جامعه هدف سازمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمیکنند.

فتاح پور افزود : موفقیت در ارائه بهتر خدمات و اطلاع رسانی به آحاد جامعه از خدمات گسترده سازمان مرهون تلاش مسئولان روابط عمومی در ستاد و شهرستان است.

وی افزود : امروزه ارتباطات و روابط عمومی دربردارنده نقشی حیاتی در دوام و بقاء سازمان‌ها است و به عنوان ابزاری مشاوره‌ای و مدیریتی، حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه را تکمیل می‌کند به گونه‌ای که مسئولیتی خطیر درفرآیند تصمیم‌گیری مدیران، شناخت افکار عمومی و توسعه سازمان را ایجاد میکند.

وی افزود : روز روابط عمومی بهانه‌ای است تا همت والای مسئولین، کارشناسان و کارکنان این حوزه را ارج نهیم و به همین مناسبت اینجانب این روز را به تمامی مدیران و کارشناسان روابط عمومی و به ویژه همکاران گرانقدرم در بهزیستی سراسر استان البرز که با هم افزایی، هم اندیشی و مهرورزی در جهت تحقق رسالت روابط عمومی بدون هیچ چشم داشتی با فعالیت شبانه روزی خود درجهت اعتلای سازمان قدم برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ سلامتی و توفیق روز افزون برای یکایک این عزیزان خواستارم.

تقدیر رئیس بهزیستی شهرستان کرج از مسئول روابط عمومی بهزیستی استان البرز

کد خبر 36489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد