تقدیر مدیرکل بهزیستی استان البرز از کارکنان دفتر روابط عمومی

به مناسبت فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، مدیرکل بهزیستی استان با اهداء لوح سپاس از همت والای کارکنان دفتر روابط عمومی تجلیل و تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز صبح امروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در نشستی صمیمانه با اهدا لوح سپاس از کارکنان دفتر روابط عمومی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

مدیرکل بهزیستی استان در این نشست گفت : وجود ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه ، عمده ترین عامل توسعه انسانی است.

وی گفت: بدون تردید روابط عمومی به عنوان عنصر اصلی در عرصه سیاست گذاری های کلان نظام و هدایت سازمان ها جایگاه ویژه ای دارد و از آنجا که روابط عمومی و کارکردهای آن به مثابه روح فعالیت هاست امروزه به رکن مهمی از عملکرد سازمانها تبدیل شده است.

دکتر حیدری افزود : روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی است.

وی در ادامه افزود: فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه که روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نام گذاری شده است به شما مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی که با الهام از هم افزایی ، هم اندیشی ، ابتکار ، قانونمندی ، صداقت ، شجاعت و امانتداری در جهت حفظ مصالح سازمان قدم برمیدارید ، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ سلامتی و توفیق روز افزون برای شما خواستارم.

کد خبر 36484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد