تقدیر مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی از مدیر و پرسنل روابط عمومی

به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی، مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی از با اهدا لوح از مدیر و پرسنل روابط عمومی استان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، دکتر اسماعیل قربانی امروز در مراسم گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی، با اهدا لوح از مدیر و پرسنل روابط عمومی استان تقدیر و تشکر کرد.

وی بااشاره به اینکه اطلاع رسانی یکی از وظایف مهم مجموعه روابط عمومی است، افزود: روابط عمومی ها ضمن آگاهی سازی، نقش بسزایی در تنویر افکار عمومی  دارند و ارزش والای تلاشگران در این حوزه برهیچ یک از ما پوشیده نیست.

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی بابیان اینکه فعالین در این حوزه از سرمایه های گرانقدر سازمان به شمار می آیند، گفت: بحث های رسانه ای واقعیت های زندگی است که از اهمیت  بسیار بالایی برخوردار است.

این مسوول ضمن تشکر از مدیرروابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، خاطرنشان کرد: روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی از معدود اداراتی است که در هر فصل جهت افزایش سطح آگاهی عموم مردم،  اخبار و برنامه ها را در غالب فصلنامه چاپ می کند.

قربانی گفت: مشکلات اجتماعی از جمله مسایلی است که باید بطور جدی به سمع و بصر عموم مردم رسانده شود تا همگان اطلاعات کافی در این خصوص را بدست آوردند و این مهم برعهده روابط عمومی است.

وی در پایان افزود: زمانی اقدامات و عملکرد یک دستگاه در معرض دیدگان عموم و مسولین قرار می یرد که نقش اطلاع رسانی و انتشار اخبار به درستی صورت گیرد و اینجا جایگاه روابط عمومی هویدا می‌شود و اینجاست که انگیزه، دانش و ارج نهادن به جایگاه روابط عمومی باید از سوی این نیروها مورد اهتمام قرار گیرد.

کد خبر 36482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد