مدرسه فوتبال بهزیستی راه‌اندازی می‌شود

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با رئیس هیئت فوتبال استان در راستای خدمت‌رسانی هیئت فوتبال به جامعه هدف بهزیستی و تعامل دوجانبه، دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با رئیس هیئت فوتبال استان  در راستای خدمت‌رسانی هیئت فوتبال به جامعه هدف بهزیستی و تعامل دوجانبه، دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر ولی‌اله نصر، با اشاره به مسئولیت اجتماعی بهزیستی گفت: امید است با حمایت همه جانبه هیات فوتبال استان در راستای راه‌اندازی مدرسه فوتبال بهزیستی در جهت رشد و کشف استعداد کودکان و فرزندان دختر و پسر تحت پوشش، بتوانیم گامی بلند در این عرصه برداریم.  

وی افزود: شناسایی و کشف استعدادهای برتر فرزندان بهزیستی در سنین پایین و زمینه سازی برای شکوفایی آن در زمینه‌های مختلف، یکی از رسالت‌های بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان تاکید کرد: این حرکت نه تنها موجب خرمی و نشاط با چشم‌انداز افزایش آمادگی جسمانی و روحیه کودکان شده، بلکه کاهش اضطراب، استرس و افسردگی و افزایش انرژی و قدرت کودکان را به دنبال خواهد داشت.

علی طاهری، به اجرای طرح مدرسه فوتبال برای فرزندان بهزیستی، قول مساعد داد و گفت: فراهم کردن محیط پرورش برای نونهالان و نوجوانان با هدف ایجاد محیط سالم، جذاب و شاد با فوتبال، باعث می‌شود آنان؛ چابکی، انعطاف پذیری، سرعت و قدرت را به دور از هیجان‌های کاذب، ارائه دهند.
 

کد خبر 36480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد