روز روابط عمومی  نشان از تعلق خاطر کسانی است که به عشق خدمت رسانی و رضایت جامعه هدف سازمان  تلاش و همتی مضاعفی دارند

برگزاری نشست تخصصی روابط عمومی ستاد و شهرستان های بهزیستی

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  بمناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی  نشستی  با حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل با روئسا و رابطین روابط عمومی ستاد و شهرستانهای استان برگزار شد.

حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان سمنان در این نشست  ضمن تبریک به مناسبت عید سعید فطر و ارزوی قبولی طاعات و عبادات  از زحمات و تلاشهای روابط عمومی در ستاد و شهرستانها تقدیر و تشکر کرد.

 نوحی افزود :نامگذاری ۲۷ اردیبهشت بعنوان روز روابط عمومی  نشان از تعلق خاطر کسانی است که به عشق خدمت رسانی و رضایت جامعه هدف سازمان  تلاش و همتی مضاعفی دارند.

نوحی بیان داشت:موفقیت در ارائه بهتر خدمات و اطلاع رسانی عموم از خدمات گسترده اداره کل بهزیستی استان سمنان مرهون تلاش مدیران روابط عمومی در ستاد و شهرستان است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان سمنان  بخش مهمی از فعالیتهای روابط عمومی هر سازمان را خروجی و معرفی فعالیتهای ستاد و اداره کل دانست و آن را پلی ارتباطی بین سازمان و عموم و جامعه هدف سازمان بهزیستی معرفی کرد.

حسین نوحی قدر دانی از زحمات و تلاشهای حوزه تخصصی را در قالب  اطلاع رسانی صحیح، به موقع دانست و تصریح کرد: با عنایت به پیشرفت تکنولوژی و تنوع ابزار اطلاع رسانی نسبت به گذشته قطعا انتشار اخبار و عملکرد فعالیتهای سازمان در زمان به هنگام بیشتر انتظار می رود این اطلاع رسانی ها به سرعت انجام گیرد و تلاش و خدمات تخصصی همکاران در حوزه های تخصصی در معرض نمایش قرار گیرد.

در ادامه جلسه میثم اعرابیان مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل ضمن قدردانی از حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل در جلسه روابط عمومی ، گزارشی مختصری در خصوص فعالیت های انجام شده در روابط عمومی بهزیستی ارائه داشتند و افزودند : انتظار می رود با فعال تر شدن رابطین در شهرستان های تابعه بیش از پیش بتوانیم رسالت و وظیفه برعهده قرار داده شده را به نحوه احسنت انجام تا زحمات و خدمات ارائه شده در بهزیستی استان را به اطلاع آحاد جامعه و جامعه هدف برسانیم .

در این نشست روئسای شهرستانها و رابطین روابط عمومی هر کدام نظر و پیشنهادات خود را بیان داشتند و در این نشست ضمن قدردانی از زحمات روابط عمومی ستاد و شهرستانها جناب آقای یحیی واحدی پور رابط روابط عمومی بهزیستی شهرستان شاهرود  بعنوان رابط نمونه  در سال ۱۳۹۹ برگزیده شد.

کد خبر 36475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد