توجه به روابط عمومی، افزایش رضایتمندی کارکنان را  موجب می شود

مدیرکل بهزیستی استان تهران در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط‌ عمومی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی در پیام تبریک خود، چنین آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی آئینه تمام نمای سازمان است؛ کارگزاران و دانشمندان عرصه ارتباطات، روابط عمومی را پلی قابل اتکا  میان مردم و دستگاه اجرایی می دانند که با شناخت وظایف و کارکردهای دستگاه اجرایی به تشریح و تبیین بازخوردهای مردمی از سازمان و فعالیت های آن پرداخته و نقشی بی بدیل و انکارناپذیر در پویایی و بالندگی دستگاه و سازمان از خود به نمایش می گذارد.

بی شک توجه و اهتمام به حوزه روابط عمومی، توفیق و نصرت را در پی خواهد داشت؛ چراکه پرداختن و توجه به این حوزه پرمسئولیت می تواند موجب افزایش رضایتمندی کارکنان شده و در نهایت، ترقی و پیشرفت را به ارمغان خواهد آورد.

بهزیستی به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی بخش دولتی کشور در روزهای همه گیری کرونا، وظایف پرشماری را در رسیدگی به وضعیت جامعه هدف در استان تهران بر عهده داشته و دارد که تلاش بی مثال همکارانم را دیگر تلاشگران سازمان که همان عوامل ساعی حوزه روابط عمومی باشند به خوبی انعکاس داده و به مردم و افکار عمومی، حقایق را نشان دادند که برپایه آن، بهزیستی، پویا و با نشاط است و قطعاً در سایه این تلاش مقدس، رضایت خداوند به دست می آید.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفته و از درگاه خداوند قادر متعال، پیروزی و توفیق فعالان حوزه روابط عمومی در سراسر بهزیستی استان تهران را مسئلت می نمایم.

دکتر امین شاهرخی
مدیرکل بهزیستی استان تهران

کد خبر 36462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد