تجلیل مدیر کل بهزیستی استان از کارشناسان روابط عمومی

در نخستین روز از هفته ارتباطات، مدیر کل بهزیستی استان از تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط عمومی بهزیستی استان تجلیل کرد.

در این نشست دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی و قدردانی از خدمات و تلاشهای سنگر بانان بی سنگر بر لزوم پاسداشت و ارج نهادان به حرفه خبرنگاری و علم روابط عمومی  بویژه در ایام کرونا و پسا کرونایی تاکیدکرد.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی خدمات بسیار گوناگون و ارزشمندی را به افراد جمعیت هدف ارائه می نماید گفت : بازتاب و انعکاس تمامی اخبار، وقایع و جریانات و در نهایت مدیریت تمامی این مسائل از طریق حوزه روابط عمومی انجام می شود.

 ستاری بروز بودن و دانش افزایی مسئولان و دست اندرکاران حوزه ارتباطات را لازمه یک سازمان موفق و پویا دانست و گفت : آنچه که به خوشنامی، محبوبیت، جلب اعتماد آحاد عمومی و در نتیجه رضایت پروردگار را منجر می شود در سایه همدلی، وفاق، وحدت رویه و در یک کلام از سوی متخصصان روابط عمومی میسر می شود.

وی تعامل افزایی و حفظ مشتری مداری توسط رسانه ها، جراید و مطبوعات را در انتقال درست، بموقع و صحیح اخبار به مردم مهم یاد کرد و گفت : بهتر است در زمینه ارتقاء وضعیت موجود و معرفی خدمات و فعالیتهای سازمان به افراد جمعیت هدف از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

ستاری در ادامه به تقویت رابطین روابط عمومی در شهرستانها هم اشاره کرد و گفت : با انجام برنامه ریزی های خوب و هدفمند می توان چارچوب خوبی از اهداف، خدمات و عملکرد سازمان به مردم ارائه کرد و این امکان و شرایط بهتر است تقویت و هدف گذاری شود.

افزودنی است در پایان این نشست از تلاشهای کارشناسان حوزه روابط عمومی در اداره کل و در شهرستانها، با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

کد خبر 36461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد