زکات فطریه به حساب مددجویان بهزیستی خدابنده  واریز شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده گفت: نزدیک به ۲۵۰ میلیون ریال زکات فطره نقدی و ۱۰ میلیون ریال غیر نقدی در روز عید فطر جمع آوری شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان خدابنده،عصمت نصیری قیداری با اشاره به اینکه امسال نیز جمع آوری فطریه بامشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و شورای زکات شهرستان انجام شد، افزود : ۹۰ پایگاه شهری و روستایی با استقرار در مساجد،میادین و محله های پرتردد ماموریت جمع آوری زکات فطره را برعهده داشتند .
این مقام مسئول با اشاره به اهمیت تسریع پرداخت فطریه در روز عید فطر،افزود : با هماهنگی با بانک عامل تمام مبالغ جمع آوری شده در همان روز به حساب ۱۷۱مددجو تحت پوشش بهزیستی واریز شد.
وی خاطرنشان کرد : ۲۵نفر از همکاران بهزیستی در این امر داوطلبانه و خداپسندانه شرکت داشتند و مبلغ جمع آوری شده امسال بیش از دو برابر سال گذشته بود که با برنامه ریزی انجام شده کمکهای جمع آوری شده در اسرع وقت بدست مددجویان تحت پوشش رسید.
نصیری یادآور شد : یک پایگاه مستقر در بهزیستی نیز آماده دریافت زکات فطره و نذورات غیر نقدی همشهریان عزیز می باشد. همچنین خیرین میتوانند نذورات نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۵۹۰۲۳۸۶ نزد بانک توسعه تعاون واریزنمایند.

کد خبر 36456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد