اما تو باید در اینجا فقط ببینی و سکوت کنی و لحظه ی ناب را شکار و ثبت کنی

با نام و یاد او قلم به نگارش که در بیاید می شود زلالی از سرچشمه ی از اخلاق و هنر و به مثابه ی آیینه ای تمام نما انتظارات مردم از سازمان در آن متجلی می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت گرامیداشت روز روابط عمومی  خانم ملیحه سادات حسینی کارشناس روابط عمومی دست نوشته اش را طی متن زیر ارائه داد:

بیا ز شوق  محبت در طلیعه ی  مهر           ترانه  ساز دل  غمگسار  هم  باشیم

کنون که بانگ صداقت ز لطف می آید            بیا، بیا که در این دوره یار هم باشیم

هرزمان که شروع به نگارش می کنی باید خوب بشنوی و گوش کنی  دقت کنی در واژه ها، تو در جمعی  حضور داری که همه تو را می بینند، تو فقط باید بشنوی و بنویسی با سرعت و دقت و درست و بدون غلط ، می دانی که آنچه را می نویسی دیگر بر روی این  ورق کاغذ زیردستت نخواهد ماند چه آنانی که می بینند  تو را  و نمی بینند، دست نوشته هایت را درقالب خبر می بینند و می شنوند.

 با نام و یاد او قلم به نگارش که در بیاید می شود زلالی از سرچشمه ی از اخلاق و هنر و به مثابه ی آیینه ای تمام نما انتظارات مردم از سازمان در آن متجلی می شود.

روابط عمومی در مسیر و راههای پر پیچ و خم و گاها دشوار خاطراتی تلخ و شیرین دارد که  مرور صفحاتش  سرشار از دانش و مهارت است و این بیانگر نقش والای حرفه روابط عمومی در دنیای ارتباطات است.

خاطراتی که با گذر زمان ابزار تشکیل دهنده اش تغییر می کند و این هنر کارشناس روابط عمومی است که از کوچکترین واحد زمان در استفاده و بروز رسانی تکنولوژیها در بازتاب خدمات سازمانی که به آن تعهد  دارد باید تلاش کند.

باید افکار و ذهنت در کنار همه باشد هوشیار و با دقت و ظرافت در شکار لحظه ها باشد و این دقت و ظرافت و نگاه تیز بینانه ات  گاها در مقابل هجمه های رسانه ای نگاه در حمایت از سازمان و حمایت از جامعه هدف ان سازمان خیمه می زند چرا که خود را مدیون چتر حمایتی می بینی که سعی می کنی همگان ازخنکای سایه اش  بهره برده و آگاه شوند.

در پشت دوربین که می ایستی و به تصاویر که و چهره ها که خیره می شوی از نگاه آنان که در پس دوربین هستند دنیای حرف نهان و آشکار است اما تو باید در اینجا فقط ببینی و سکوت کنی و لحظه ی ناب را شکار وثبت کنی  با دقت.

مسئولیت خطیر  تو در روابط عمومی در فرآیند دسترسی به مدیران و افکار جمعی تداعی می شود و باید  با دقت سرعت و صحت دارد لحظه ای  از تلاش در جهت حفظ و گسترش تعامل و تفاهم در سازمان فرو گذار نباشی.

این روز را به شما همکاران خوبم و همه ی کسانی که در جای جای روابط عمومی نقش آفرینی می کنند  تبریک و تهنیت می گویم.

آرزوی من تحقق آروزهای شماست در سایه توجهات حضرت حق

۱۴۰۰/۲/۲۷ملیحه سادات حسینی کارشناس روابط عمومی

کد خبر 36451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد