شهرستان همدان|  کارکنان دولت و مراکز تابعه از تبلیغ در زمان انتخابات منع شده اند

در شورای اداری بهزیستی شهرستان همدان رئیس بهزیستی تاکید کرد از ایجاد هر گونه شائبه تبلیغ به نفع یا علیه نامزدی خاص از منافذ مشارکت و کمک به اقشار و اظهار نظر جلوگیری شود در عین حال برای برپایی انتخاباتی پر شور به عنوان یک ایرانی وطن دوست مشارکت داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی در شورای اداری، ارائه بیلان روزانه، شیفت بندی کارکنان، پرهیز از ورود به تبلیغات به نفع کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها، نظارت بر مشارکت های مردمی و جلوگیری از هر گونه تداخل این امر با فعالیت کاندیداها توسط جعفری انتظام به تفصیل مورد تاکید قرار گرفت.

در جلسه شورای اداری  بهزیستی شهرستان همدان مسئول امور اداری تاکید کرد که همکاران، ارزشیابی سالانه خود را در سامانه جدید ثبت کنند تا ضرری متوجه ایشان نشود.

جلیلیان بر ثبت درخواست های حضور و غیاب تا بیست و چهار ساعت در سامانه مربوطه به هر نحو ممکن پا فشاری کردند.

 در نشست پدافند غیر عامل افشار کارشناس مسئول پیشگیری و رابط پدافند غیر عامل اداره بهزیستی خواستار ارائه برنامه کارشناسان مراکز برای مواقع بحرانی زلزله، سیل و موارد مشابه شد.

محبوبه افشار گفت: داشتن زیر ساخت ها، معین بودن برای استان های دیگر و ... مدنظر  باشد. وی  خواستار تشخیص آمادگی کاهش مخاطره و نقاط ضعف منازل مددجویان و ساختمان های مراکز برای اقدام به صورت کوتاه مدت تا میان مدت شد.

کد خبر 36442

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد