به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیر کل در این تماس ویدویی گفت: روابط عمومی تریبون سازمان و پل ارتباطی بین سازمانی و برون سازمانی است که بصورت ویترین عملکرد دستگاه محسوب می شود.
وی در ادامه افزود: عملکرد دستگاه و سازمان بستگی به عملکرد روابط عمومی دارد چراکه روابط عمومی با نقش حساس خود و با اطلاع رسانی به موقع می تواند افکار عمومی را در جهت مثبت یا منفی متاثر کند.
مهدی دیناری گفت: روابط عمومی جایگاه والایی در حوزه ارتباطات سازمان ها دارد و نقش محوری روابط عمومی در تدوین و سیاستگذاری استراتژیها و خطومشیها به ویژه در حوزه ارتباطات بسیار سازنده و اثرگذار است
مدیر کل بهزیستی استان در ادامه خاطر نشان کرد: ارتباطات و روابط عمومی و ابزار آن مانند سایت اینترنتی، شبکههای اجتماعی، تبلیغات، نمایشگاه و… کار تخصصی است و این وظایف ذاتی و عملکردی واحدهای روابطعمومی، عامل حیاتی برای معرفی سازمان و اهداف آن است.
لازم به ذکر است در این جلسه ویدو کنفرانسی مدیر کل بهزیستی استان با تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه به صورت نمادین با اهداءلوح سپاس به کارشناس روابط عمومی استان ازمسئول روابط عمومی و رابطین شهرستانها تقدیرو تشکر کرد.
نظر شما