پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان زنجان به مناسبت روز ارتباطات

محمد محمدی با اشاره به شعار روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی با عنوان عامل پیوندها ، مانع گسست ها روابط عمومی را آیینه ی تمام نمای یک سازمان عنوان کرد و در پیامی از زحمات و تلاش های همکاران در عرصه ارتباطات تقدیر کرد . متن این پیام به شرح ذیل است:

روابط عمومی ترکیبی از علم ، هنر و فن  است و  نقشی بسیار موثر در بهبود وضعیت سازمان ها و ایجاد تعامل بین مجموع های درون و برون سازمانی داردو به نوعی دیده بانی است که به موقع افکار عمومی را می سنجد و تولید محتوای ان بر اساس خواسته ها و نیازهای ذینفعان است .

جامعه هدف و ذینفعان یک سازمان سرمایه های معنوی سازمان هستند که آگاهی آنها از حقوق و خواست هایشان می تواند در ایجاد رضایتمندی و ارائه خدمات درست و به موقع موثر باشد وروابط عمومی می تواند با تحلیل درست اطلاعات و ساخت محتوای درست و دقیق  به عامل اقناع به عنوان اصل اساسی در مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع کمک نماید

روابط عمومی  به عنوان چشم و گوش سازمان ، کوششی است طرح شده برای نفوذ در افکار عمومی ،از طریق کار و عمل قابل قبول و ارتباط دو جانبه و بزگترین منشور مدیران سازمان ها است .

نامگذاری ۲۷  اردیبهشت‌ماه به این نام، بهانه‌ای است تا دست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم.  اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز بزرگ آرزوی توفیق روزافزون در پناه خداوند منان را برای تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی دارم.

با امید به اینکه با استعانت از درگاه حضرت باری تعالی، با نگاه مخاطب محوری و پاسخگویی، ازطریق به‌کارگیری روش‌های ارتباطی مؤثر و ارتقای منزلت آن توفیق روزافزون حاصل گردد.

محمد محمدی

مدیر کل بهزیستی استان زنجان

کد خبر 36427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد