پیام تبریک مدیرکل بهزیستی  استان البرز به مناسبت روز روابط عمومی

دکتر « اسدالله حیدری » در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، دکتر حیدری در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است :

روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه،   ارتباط دوسویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی می بخشد.  

بدیهی است ارتباطات نقش حیاتی در دوام و بقاء سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار وفنون نوین ارتباطی واطلاعاتی نقش خودرا درجامعه پررنگ‌تر نماید.

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به این نام، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر و فن را به عنوان هنرهشتم یادآورشویم ودست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ روابط عمومی را ارج نهیم.  

روز روابط عمومی٬ فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با بهادادن روز افزون به نظام ارتباطات واطلاعات تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه تثبیت نماییم.  

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی  را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و  اطلاع رسانی بویژه به جامعه خدوم و پرتلاش روابط عمومی دستگاه های دولتی علی الخصوص همکاران روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را  از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

کد خبر 36424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد