پیام تبریک دکتر ولی اله نصر به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز« ارتباطات و روابط عمومی»

دکتر ولی اله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پیامی، فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز « ارتباطات و روابط عمومی » را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر در پیامی، فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز « ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:

علم ارتباطات و دست اندر کاران آن شریان های اطلاع رسانی و عامل همبستگی مخاطبان و سازمان ها به شمار می آیند. در این میان روابط عمومی ها در جایگاه نهاد های ستادی و اجرایی در روند آگاهی رسانی و انسجام سازمانی، سهمی مهم و انکار ناپذیر دارند.
روابط عمومی در حقیقت شبکه هوشیار، بانک اطلاعات، مغز متفکر سازمان و پل ارتباطی آن با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام و با نگرش ها و تمایلات و عادات و سلایق متفاوت است و باید خصلتهایی چون قانون مداری، نظم، شجاعت، ابراز عقیده، تحمل شنیدن آرای مخالفان، احترام به حقوق فردی و اجتماعی دیگران و صداقت را سر لوحه اهداف خود قرار دهد.
نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به نام « روز ارتباطات و روابط عمومی»، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر را به عنوان هنر هشتم یادآور شویم و دست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم. بی تردید در دنیای امروز که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد می‌شود، تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی در هر سازمان است و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آنها به شمار می رود؛ همچنان که بهبود کیفی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است.
سازمان های پیشرو، روابط عمومی را به عنوان اتاق فکر مدیران و مدیریت افکار عمومی قلمداد می کنند و با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز، مسیر شفافیت و اطلاع رسانی و بالندگی سازمانی را هموارتر می سازند.
بهزیستی استان اصفهان هم با درک درست نقش و جایگاه ارتباطات و روابط عمومی در سازمان در پیشبرد مأموریت‏ها و تحقق اهداف پیش رو، در یک تعامل دو سویه ی فعال با اصحاب رسانه  و مردم، در سال های اخیر توانسته است با تغییر نگاه و نگرش مدیران و آحاد مردم  نسبت به جامعه ی هدف بویژه افراد دارای معلولیت؛ نقشی بی بدیل در گسترش فعالیت های مختلف سازمان در حوزه های  پیشگیری، توانبخشی، اجتماعی و مشارکت های مردمی در سطح جامعه بر عهده داشته باشد. ره‌آورد این همگرایی درون و برون سازمانی، اقبال روز افزون خیرین گرانقدر و صاحبان صنایع و معاون به فعالیت های سازمان و خانواده بزرگ بهزیستی و ارتقای سطح بهزیستی و رفاه اجتماعی با همراهی اهالی رسانه و خبر بوده است. 
اینجانب، ضمن تبریک کسب رتبه عالی و برتر روابط عمومی بهزیستی استان در شانزدهمین جشنواره روابط عمومی‌های استان برای چندمین سال متوالی؛ فرارسیدن این روز را به تمامی تلاش‌گران فرهیخته عرصه آگاهی‌بخشی، روابط‌عمومی و رسانه به خصوص همکاران ارجمندم در حوزه روابط عمومی ستاد و بهزیستی شهرستان های استان تبریک و تهینت عرض می کنم و از زحمات آنها در حوزه اطلاع رسانی سازمان بویژه در شرایط بحران شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر می نمایم.
                                                                                    دکتر ولی اله نصر
                                                                           مدیر کل بهزیستی استان اصفهان
 

کد خبر 36423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد