پیام تبریک مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ متن پیام مدیرکل بهزیستی مازندران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه مصادف با ۱۷ ماه مه به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر فن را به عنوان هنر هشتم یادآورشویم و دست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم.
در جهان امروز مخاطب محوری، اطلاع رسانی عادلانه، صحیح و دقیق، پاسخگو بودن، مردم داری و روشن گری افکار عمومی از مهمترین وظایف و ماموریت های یک روابط عمومی کارآمد می باشد و موفقیت هر سازمانی نیز به عملکرد مطلوب روابط عمومی وابسته است.
دنیای امروز با گسترش دانش های حوزه رسانه و علوم ارتباطات توانسته بر مرزهای جغرافیایی فائق آمده و هر رخداد موثری در هر گوشه ای از این کره خاکی، به کسری از ثانیه، قابلیت صدرنشینی در قاب های رسانه ای را بیابد. این توانمندی، ابزاری کارآمد را در اختیار دست اندرکاران این عرصه قرار داده تا با درآمیختن این قابلیت ها با علم روزآمد، بتوانند رسالت های تعیین شده را غنا بخشیده و به نحو هدفمندتری به آن ها دست یابند.
امسال در حالی روز روابط عمومی را گرامی می داریم که با بحران همه گیری ویروس کرونا روبرو هستیم .
در پاسخ به این بحران، یکی از اولویت های نظام ارتباطی، برنامه‌ریزی ارتباطی و رسانه‌ای برای مقابله و مواجهه ی درست با کووید ۱۹ و تناسب برنامه‌های روابط‌عمومی با نیازهای واقعی مخاطب، میزان پوشش موضوع و آشنا کردن مردم با این پدیده بوده است. مداخله‌ی به هنگام و صحیح روابط‌عمومی در انواع بحران ها به‌عنوان بخشی از نظام ارتباطی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها کمک و مشارکت در مدیریت بحران هاست.
بدون تردید در عرصه ی سلامت اجتماعی ، روابط عمومی ها به سبب ارتباط دو سویه ای که با مردم و خادمین این عرصه ی دارند نقش اساسی و مهمی را در پیشبرد اهداف عالیه ی سازمان بهزیستی ایفا می کنند. 
اینجانب ضمن قدردانی از فعالیت ها و زحمات و مساعی همکاران، رابطین و دست اندرکاران روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران و واحدهای تابعه در سطح استان، فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان عرصه ی اطلاع رسانی تبریک گفته و امیدوارم مجموعه روابط عمومی بهزیستی مازندران با احساس مسئولیت، دلسوزی و خلاقیت بیشتر در جهت برآورده شدن بیش از پیش اهداف سازمانی گام بردارند. 
دکتر فرزاد گوهردهی
مدیرکل بهزیستی مازندران 

کد خبر 36421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد