پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی

دکتر وحید قبادی دانا همزمان با روز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن کامل این پیام به شرح ذیل است؛

جان نباشد جز خبر در آزمون                                     هر که را افزون خبر جانش فزون    «مولانا»


بهره مندی از علم و هنر ارتباطات و روابط عمومی از مهم ترین لازمه های زندگی اجتماعی در عصر دهکده جهانی است.
 به همان میزان که عدم توجه به این علم و هنر به منزله نقصان در چرخه ی حیات اجتماعی فردی، اجتماعی و سازمانی است، توجه به آن سقف موفقیت های یک فرد، گروه، مجموعه یا سازمان را بر پایه دانایی استوار می سازد و در اخذ تصمیمات درست و شایسته فرد، افراد و مدیران ارشد سازمانی را یاری می رساند.
 از این رو ضروریست روابط عمومی‌ها انعکاس دهنده افکار، اراده و مطالبات عمومی و صنفی به‌حق جامعه باشند چرا که نقش بی‌بدیل و تعیین کننده این علم و هنر حساس در پایداری مستمر و موثر ارتباط بین مخاطبان و کارگزاران از طریق شناسایی و انعکاس واقعیت های موجود بر همگان آشکار است.
شاهد صادق این ادعا تاثیرات همه جانبه فعالیت موثر آگاهی بخش کارگزاران روابط عمومی ها در تولید و عرضه محتوای آگاهی دهنده در مدت زمان گذشته از بروز و شیوع همه گیری بیماری کرونا در سراسر جهان می باشد.
در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه سال۱۴۰۰در شرایطی روز ارتباطات و روابط عمومی را گرامی می داریم که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد حضور موثر علمی و هنری همکاران روابط عمومی در فعالیت های مختلف سازمان برای انجام وظایف ذاتی محوله در کنار سایر بخش های تخصصی سازمان جهت انعکاس فعالیت های شبانه روزی حمایتی، تخصصی، پیشگیرانه، توانبخشی و آگاهی بخش ایشان برای کنترل بروز و شیوع کرونا در مراکز اقامتی، روزانه و همه گیری جامعه هدف در معرض آسیب بوده ایم.
در پایان ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی به همه کارگزاران محترم روابط عمومی در سراسر کشور، لازم می دانم از تلاش های اثربخش مجموعه همکاران روابط عمومی در ستاد سازمان و ادارات کل استان ها که متعهدانه ایفای نقش نموده و در جهت عمل به رسالت خطیر خویش گام برمی دارند قدردانی کرده و از اهتمام دلسوزانه این عزیزان تقدیر نمایم.

دکتر وحید قبادی دانا
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 36417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =