۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کرمان پایلوت روابط عمومی کارآمد شود

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، در استانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی استاندار کرمان در نشست هیات رییسه روابط عمومی های استان گفت: با توجه به جایگاه روابط عمومی های این استان ، کرمان باید پایلوت ارتقا و روابط عمومی کارآمد در بخش های مختلف شود زیرا روابط عمومی‌ها در این خصوص می‌توانند نقشی موثر در رسیدن به اهداف دستگاه‌ها ایفا کنند.

 علی زینی وند در نشست با اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی استان کرمان ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی افزود: اطلاع رسانی و روابط عمومی فعالیتی دشوار و در عین حال از حساسیت بالایی برخوردار است که باید به آن توجه شود.

وی اظهار داشت: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی استان کرمان با ترکیب، سطح تحصیلات و تجارب افراد و دستگاه ها، اقدامات هدفمندی را دنبال کند.

استاندار کرمان گفت: توجه مدیران به روابط عمومی ،  موفقیت دستگاه‌ها را در حوزه‌های مختلف نمایش می‌دهد  و فعالیت  روابط عمومی‌ها انتشار و انعکاس اخبار و نوعی جهت دهی و سازماندهی فعالیت ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به مشاوره روابط عمومی به مدیران برای مواجهه با گروه های هدف و افکار عمومی افزود: هم اکنون مواجهه چند وجهی رسانه‌ها را در دنیا مشاهده می‌کنیم و در این راستا انتقال پیام و بازخورد آن حائز اهمیت و نوعی فعالیت حرفه‌ای است.

استاندار کرمان همچنین با اشاره به اینکه روابط عمومی یک حرفه است، گفت: این حوزه باید ضمن صداقت و بی طرفی، اخبار را از کف جامعه به مدیر و از مدیر به جامعه انتقال دهد.
در ادامه این نشست هر یک از اعضای منتخب سخنانی را با استاندار کرمان مطرح نمودند
پایان بخش این مراسم تقدیر از اعضای دوره قبل هیات رئیسه و اهدا و ابلاغ احکام اعضای جدید هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بود

کرمان پایلوت روابط عمومی کارآمد شودکرمان پایلوت روابط عمومی کارآمد شود   کرمان پایلوت روابط عمومی کارآمد شود

کد خبر 36402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد