گناباد | جمع‌آوری ۸۲۶ میلیون تومان کمک همت عالی برای مرکز شبانه‌روزی معلولین گناباد

در مراسمی که برای جمع‌آوری کمک همت عالی جهت تکمیل ساختمان یک مرکز شبانه‌روزی معلولین شهید کامیاب گناباد در مشهد تشکیل شد نیکوکاران ۸۲۶ میلیون تومان به این پروژه کمک کردند.

به گفته‌ی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی، مرکز شهید کامیاب گناباد از قدیمی‌ترین مراکز توانبخشی معلولین در شهرستان گناباد است که مجموعه‌ای از نیکوکاران، آن را اداره می‌کنند.

حمیده محدث ادامه داد: ساختمان این مرکز از مجموعه‌های قدیمی بهزیستی بوده که فرسوده شده و نیاز به بازسازی دارد.

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که این مجموعه متعلق به دولت است و بازسازی آن نیازمند مداخله بخش دولتی است مدیران مجموعه تصمیم گرفتند ساختمان جدیدی در جای دیگری با ظرفیت‌ها و امکانات کامل‌تر احداث کنند که این کار انجام شد و در حال حاضر این ساختمان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محدث گفت: بهزیستی خراسان رضوی و بهزیستی گناباد رایزنی‌هایی با نیکوکاران تهران و مشهد انجام دادند و خوشبختانه، نیکوکاران کشورمان که همیشه آبروی بهزیستی و افراد دارای معلولیت را خریده‌اند این بار نیز به یاری ما شتافتند.

وی ادامه داد: در مراسمی که با حضور این بزرگواران در روز عید سعید فطر انجام گرفت ، همت عالی کارگر افتاد و ۸۲۶ میلیون تومان به ساخت مرکز توانبخشی معلولین گناباد کمک شد که جای تقدیر و تشکر از خیرین دارد.

شایان ذکر است مرکز شهید کامیاب گناباد از ۱۰۸ نفر مددجوی چند معلولیتی بی‌سرپرست و بدسرپرست وابسته به تخت پذیرایی می‌کند.

بهزیستی خراسان رضوی در هر ماه ۱۱۸ میلیون تومان یارانه به این مرکز پرداخت می‌کند تا صرف معیشت و رفاه و اقدامات درمانی و مددکاری مددجویان آن بشود.

در کنار این یارانه‌ها، خیرین عضو هیأت مدیره، تلاش زیادی می‌کنند تا مشارکت فعال خیرین شهرستان گناباد و استان را جلب نمایند و تلاش‌های این بزرگان نتایج خوبی هم در بر داشته است.

این مرکز ۴۰ نفر معلول مجهول الهویه یا بلا صاحب را نگهداری می‌کند.

در شهریور ماه گذشته نیز یک مراسم گلریزان برای جمع‌آوری کمک به این مرکز در خود گناباد برگزار شد که یک میلیارد تومان کمک خیرین به این مرکز را به دنبال داشت.

کد خبر 36396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد