تأکید سرپرست بهزیستی خراسان رضوی بر حرکت به سوی روابط عمومی هوشمند

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی گفت: اهمیت روابط عمومی، اگر به اندازه‌ی مدیر سازمان نباشد کمتر از آن نیست.

دکتر مسعود فیروزی که به مناسبت روز روابط عمومی، با مدیر و کارشناسان روابط عمومی بهزیستی استان دیدار داشت گفت: روابط عمومی‌ها باید وکیل مدافع سازمان و مدعی العموم حقوق جامعه هدف باشند.

وی با بیان اینکه اکنون، تسلط اطلاعات با رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی است گفت: باید فعالیت بیشتری در این قسمت داشته باشیم و خدمات متنوع و متکثر بهزیستی را به مردم و دستگاه‌های دیگر بشناسانیم.

وی اظهار داشت: تمام حوزه‌های بهزیستی، به عنوان مدعی العموم حقوق معلولین، مطالبه‌گری می‌کنند اما روابط عمومی، نقش مهم‌تری در این بین دارد و هدف این مطالبه‌گری، سایر دستگاه‌ها و عموم مردم هستند زیرا بهزیستی، خودش چیزی را از جامعه‌ی هدف، دریغ نمی‌کند.

دکتر فیروزی تصریح کرد: این سایر دستگاه‌ها یا آحاد مردم هستند که مسؤولیت و وظیفه‌ی اجتماعی خود را نسبت به معلولین و سایر اعضای جامعه‌ی هدف بهزیستی انجام نمی‌دهند و آنها را دچار گرفتاری می‌کنند.

وی با تبریک روز روابط عمومی به کارشناسان و مدیر روابط عمومی بهزیستی گفت:‌ امیدواریم در سال جاری، ارتباط با رسانه‌ها را افزایش دهید و از هر فرصتی برای جلب همکاری رسانه‌ها در ارتقای منزلت و جایگاه جامعه‌ی هدف بهزیستی و خدمات انسان‌دوستانه‌ی سازمان بهزیستی، بهره‌گیری نمایید.

وی همچنین از اجرای برنامه‌ی دیدار با مدیران رسانه‌های کاغذی، دیجیتال، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های استان در سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم تعامل گسترده‌تر، فعال‌تر و مؤثرتری را با رسانه‌ها داشته باشیم تا حداکثر نیروی حرکتی سازمان در جهت رسیدن به منافع جامعه‌ی هدف را به اجتماع، نشان دهیم.

وی رویکرد روابط عمومی هوشمند را یک ضرورت توصیف کرد و گفت: روابط عمومی هوشمند، تکیه‌ی زیادی بر فضای مجازی، برنامه‌سازی، حرکت بر بستر اینترنت، شناسایی چالش‌ها و چاره‌سازی و پیشنهاد به مدیران سازمان دارد و به همین جهت، اهمیت آن اگر از مدیریت سازمان بیشتر نباشد کمتر نیست.

دکتر فیروزی تأکید کرد: روابط عمومی باید در انتقال نظر مردم و افکار عمومی در مورد عملکرد بهزیستی، بهتر از گذشته عمل کند به گونه‌ای که مدیران از نظرات جامعه نسبت به بهزیستی مطلع و در جهت رفع نقایص و کمبودها تلاش داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی سازمان باید بتواند آینده‌ی سازمان را پیش‌بینی کند و مدیران را در مدار حرکت‌هایی که در عمق افکار و رویدادها جریان دارد قرار دهد تا بتوانیم برای آینده، برنامه‌ریزی صحیح‌تر و مناسب‌تری داشته باشیم.

دکتر فیروزی گفت: باید از میزان، سرعت و چگونگی انتشار اخبار بهزیستی در رسانه‌ها، تحلیل جامعی داشت و این مسئله را واشکافی نمود تا علاوه بر آسیب‌شناسی خبر، به پرداخت بهتر و جامع‌تری از گزارش‌ها توجه شود.

کد خبر 36393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد