اطلاع رسانی بیش ۸۰۰ خبر درسایت استان در مدت سال گذشته

اعرابیان مسئول روابط عمومی بهزیستی استان گزارشی از عملکرد این دفتر در سال گذشته بمناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی ارائه کرد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان میثم اعرابیان مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی  اداره کل  بهزیستی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات  و روابط  عمومی ضمن تبریک این روز  به همه تلاشگران در این عرصه گزارشی از عملکرد یکساله  دفتر روابط عمومی  بهزیستی استان ارائه کرد .

 ایشان در ابتدا بیان داشت : روابط عمومی در ایران برای نخستین بار در سال ۱۳۲۷ توسط سازمان برنامه، ثبت و نخستین روابط عمومی هم در شرکت نفت ایجاد شد و حال که ۷۳ سال از این زمان می‌گذرد این جایگاه برای بسیاری از مدیران به عنوان مشاوری امین شناخته شده ، موفقیت روابط عمومی در هر سازمان و ارگانی علاوه بر توانمندی مسئول روابط عمومی به مدیر سازمان بر می‌گردد که تا چه اندازه به جایگاه این پست واقف است و از آن در راستای پیشبرد اهداف سازمان متبوع استفاده می‌کند.

وی افزود : جامعه پذیری کارکنان و تعمیق و تقویت فرهنگ سازمانی، دوام و بقای سازمان را تضمین می کند و در این راستا اداره کل بهزیستی استان با هدف تکریم ارباب رجوع و کسب رضایتمندی  جامعه هدف بهزیستی در شرایط بحرانی کووید ۱۹ تلاش نموده است تا خدمات گسترده ی این  اداره کل را در بخش های مختلف در اذهان و فضای  عمومی جامعه اطلاع رسانی کند .

اعرابیان ضمن بیان این مطلب که صادق بودن ، با دقت بودن و انتشار درکمترین زمان ، شعار و سرلوحه گروه روابط عمومی است اظهار داشت : با همکاری تیم روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور و پیگیری های انجام شده پرتال سازمانی جامع و کاملی با دسترسی به اخبار ، دستورالعمل ها ، گزارش ها ، نظرات و پیشنهادات و ... را ه اندازی شده است و در همین راستا گروه روابط عمومی بهزیستی استان در ستاد و ۸ شهرستان تابعه در سال گذشته با درج  بیش از۸۰۰ خبر در سایت  اداره کل سعی بر این داشتند تا بتوانند گامی در جهت اطلاع رسانی آحاد جامعه و جامعه هدف بهزیستی بردارند .

ایشان در ادامه ضمن تقدیر از همکاری و همراهی صدا و سیمای مرکز سمنان از تهیه ۷ برنامه تلویزیونی و ۸ برنامه رادیویی با عنوان چتر نارنجی در قالب معرفی خدمات و فعالیت های بهزیستی استان در سال گذشته خبر داد و افزود : در بخش خبر نیز بیش از ۶۰ اخبار این اداره کل در واحد خبر صدا و سیمای مرکز سمنان نیز پخش شده است .

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی  سپس از انتشار بیش از ۲۰۰ اخبار در دیگر رسانه ها شامل  روزنامه و نشریه هفتگی اطلاع داد و بیان داشت بخش گسترده دیگر اطلاع رسانی اخبار و خدمات این اداره کل با همکاری کانال ها و فضاهای مجازی بوده است .

 مسئول روابط عمومی بهزیستی با بیان تنوع و گستردگی اطلاع رسانی خدمات بهزیستی استان در اجرای تبلیغات محیطی مانند تلویزیون شهری ، یبلبورد ، لایت باکس ، پرتابل و نیز تهیه و پخش ۱۰ موشن گرافیک ، ۱۰۰ فتو نیوز ،۱۲ اینفوگرافیک ، ۱۵ کلیپ و تیزر و کالاهای تبلیغاتی ادامه داد : با شیوع ویروس کرونا در کشور ارائه خدمات ، برگزاری مراسمات ، همایش ها ، برگزاری مناسبت ها و به تبع آن اطلاع رسانی اخبار و فعالیت های اجرایی نیز تغییر کرد . روابط عمومی بهزیستی استان با بهسازی و تجهیز زیرساخت های لازم با قدرت وارد عرصه استفاده از فضای مجازی در این باره شد و توانست با همکاری اداره فناوری کلیه جلسات ، همایشات و مراسم های مذهبی و ملی را در سال گذشته بدون وقفه و از طریق بستر اینترنت و اینترانت برگزار نماید .

اعرابیان گفت : دبیری هفته بهزیستی ، هفته دولت ، هفته معلولین و دهه فجر سند دیگری از اعتماد مدیریت و توانمندی دفتر روابط عمومی بهزیستی استان است که تمامی این فعالیت ها در سایه همدلی و همراهی کارشناسان دفتر روابط عمومی ستاد و شهرستان های استان اجرایی شده است و باید از این ارجمندان کمال تقدیر و تشکر را داشت .

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی ضمن تشکر از  خبرنگاران ، اصحاب رسانه و تمامی واحدهای خبری شامل روزنامه ها ، هفته نامه ها ، کانال های خبری و فعالان فضای مجازی در انتشار و اطلاع رسانی اخبار و خدمات و فعالیتهای اداره کل بهزیستی استان سمنان ابراز داشتند : تیم مدیریت بهزیستی استان همواره بدنبال ارائه خدمات مطلوبتر به آحاد جامعه و جامعه هدف خود است و در این راستا پذیرای انتقادات و پیشنهادات سازنده بوده و هست . به همین منظور آحاد جامعه و جامعه هدف اداره کل می توانند با مراجعه به سایت این اداره کل به آدرس   semnan.behzisti.ir در بخش انتقادات و پیشنهادات در بهبود ارائه خدمات یاریگر و ناظر ما باشند .

.

کد خبر 36383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد