ملارد| تشریح اقدامات مراکز مثبت زندگی شهرستان در ماه مبارک رمضان

همزمان با اجرای طرح ضیافت همدلی که به مناسبت ماه مبارک رمضان انجام شد اقدامات بسیاری در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف تحت پوشش توسط مراکز مثبت زندگی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس  اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان مطلب و ذکر این نکته که ۸ مرکز مثبت زندگی این شهرستان در راستای ارائه سریع خدمات و بصورت محله محور از اسفند سال ۹۹ شروع به فعالیت نمودند گفت: در ماه مبارک رمضان اقدامات بسیار خوبی توسط مراکز مثبت در شهرستان ملارد صورت پذیرفته که از جمله آن میتوان به توزیع بیش از ۲۲۰ سبد کالا به ارزش ریالی بیش از پانصد میلیون ریال، توزیع لوازم بهداشتی شامل ماسک، مواد شوینده، توزیع لوازم منزل، توزیع غذای گرم در مناطق محروم، توزیع تبلت آموزشی، توزیع لباس و ... اشاره کرد.

داود خادم در ادامه افزود: در حال حاضر حدود ۳۶۰۰  پرونده افراد دارای معلولیت و نیز زنان سرپرست خانوار به این مراکز واگذار گردیده که به نوبت تحت بررسی کارشناسی و همینطور بازدید منزل مددکاران قرار میگیرند.

خادم در پایان ضمن تقدیر از پشتکار بخش غیردولتی گفت: افراد در مراکز غیر دولتی و موسسات و مراکز چون مثبت زندگی بدلیل محدود بودن تعداد پرونده های واگذاری اشراف بسیار خوبی بر پرونده های مددجویان، مشکلات و نیازمندی هایشان دارند که همین مسئله نقش بسیار موثری در شناسایی و خدمات رسانی هر چه سریع تر می گذارد.

کد خبر 36378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد