بازدید از مرکز اقامتی میان مدت بانوان ارمغان نوید مهر

مدیر کل بهزیستی استان، حراست بهزیستی استان به همراه کارشناس معاونت پیشگیری از مرکز اقامتی میان مدت ارمغان نویدمهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان این بازدید به منظورنظارت بر روند فعالیت مراکز اقامتی و ارائه خدمات به گروه هدف صورت گرفت.

مهدی دیناری ضمن بیان این مقدمه که مراکز بهبودی اقامتی میان مدت به مراکزی اطلاق می گردد که توسط اشخاص حقوقی شامل تشکل ها و سازمان های غیر دولتی که در راستای اهداف سلامت و خدمات اجتماعی فعالیت می کنند و در اساسنامه آن ها به فعالیت های درمان، بازتوانی یا بهبودی اشاره شده باشد، تشکیل می شوند و این مراکز با کسب مجوز از سازمان بهزیستی و تحت نظارت آن به صورت اقامتی میان مدت به مدت ۲۸  روز  برای هر فرد یک دوره فعالیت می نمایند افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ارسالی از سوی سازمان بهزیستی به مراکز تحت نظارت الزامی است و حسن عمل بر این دستورالعمل ها بر عهده صاحب امتیازان و مسئولین فنی مراکز است.

 مدیر کل بهزیستی استان حیا و نجابت را مهم ترین اصل برای بانوان دانست و گفت: همواره هشیار باشید تا اسیر افرادسودجو که  در مسیر شما  دام نهاده اند نشوید  و پیوسته از خدا استعانت جویید.

وی  از  مسئولین  مرکز فوق خواست  تا بعد از مرخص شدن این افراد از کمپ، پیوند مستقیم وارتباطی  بین آنان ومرکز برقرار باشد تا بتوانند براحتی مشکلات خود را  با مشاورین در میان بگذارند.

لازم به ذکر است  در ادامه مدیر کل از تمام قسمت های مرکز وپرونده ها بازدیدو  از نزدیک با مسائل و مشکلات مددجویان و مسئول مرکزقرار گرفت ودستور لازم را در جهت مشکلات مرکز اقامتی صادر نمودند.

گفتنی است در پایان این بازدید مدیر کل بهزیستی استان افزود:با توجه به اینکه مرکز اقامتی استیجاری می باشد امیدارویم که بتوانیم مکان جدیدی را با هماهنگی ادارات استان تهیه و در اختیار مرکز قرار دهیم تا مشکلات مرکز مرتفع گردد.   

کد خبر 36359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد