پیام تبریک مدیر روابط عمومی خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به فعالین این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، رحیمه پیواسته در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به فعالین این عرصه تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

نامگذاری روزی از سال به نام «ارتباطات و روابط عمومی» و بزرگداشت آن در ایران و جهان، فرصت مناسبی است تا به گسترش روزافزون و نفوذ ارتباطات و شبکه‌های ارتباطی در زندگی روزمره، نقش راهبردی آن در پیشرفت پایدار و هوشمند جامعه و نیز اهمیت یافتن روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباط دولت و جامعه بیش از پیش توجه شود.

اولین شرط برای داشتن یک ارتباط خوب سخن گفتن از روی علم، آگاهی و اطلاع است. نوع کار روابط‌عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تاحرفه روابط عمومی ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شود.

همکاران خدوم روابط عمومی مشعل داران توسعه ارتباطی هستند و با الهام از دانش ارتباطات که الفبای آن هم افزایی، هم اندیشی، همسویی، همنوایی، همگرایی و ابتکار و امید، قانونمندی، هدفمندی و هوشمندی و صداقت و امانتداری در مسیرحفظ مصالح سازمان و منافع همگنان و در جهت انجام رسالتی خطیر که توسعه روابط عمومی می باشد؛ در مسیر خدمت به نظام سلامت کشور گام بر می دارند.

اینجانب فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی  را به همه فعالان و تلاشگران عرصه  اطلاع رسانی و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، سازمانها ، نهادها و بخشهای غیر دولتی تبریک و تهنیت عرض می کنم و توفیقات همه عزیزان را در سال رونق تولید از خداوند سبحان خواستارم.

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی

رحیمه پیواسته

کد خبر 36357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد