دیدار مدیرکل بهزیستی استان تهران با فرماندار قرچک

مدیرکل بهزیستی استان تهران با حضور در فرمانداری شهرستان قرچک با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان قرچک، در این نشست مشکلات ساختار اداری بهزیستی قرچک بررسی شد و برنامه‌ریزی لازم برای اجرای برنامه‌های سند جامع تقسیم کار ملی کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در این نشست با تقدیر از حمایت‌های مجموعه فرمانداری شهرستان گفت: بهزیستی قرچک در راستای اهداف متعالی سازمان، برنامه‌های خوبی اجرا کرده که به لحاظ کمی و کیفی بایستی ارتقا یابند.

  امین شاهرخی افزود: افتتاح مراکز مثبت زندگی اتفاق خوبی رقم زد تا پرونده‌های غیرواقعی شناسایی و از سیستم خدمات‌دهی خارج شوند و بجای آن‌ها پرونده افرادی که به اصطلاح در صف انتظار دریافت خدمات هستند، وارد چرخه حمایت شوند.

  وی عنوان کرد: فعالیت مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد نیز از سیاست‌های سازمان بهزیستی است که برای تحقق این مهم در تمامی شهرستان‌ها نیازمند حمایت‌های فرمانداران هستیم.  

*عدم تناسب حجم پرونده‌های بهزیستی قرچک با ساختار اداری و نیروی انسانی موجود
 فرماندار قرچک در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان تهران اظهار داشت: حجم پرونده‌های بهزیستی قرچک با ساختار اداری و نیروی انسانی موجود در این اداره بخصوص تعداد مددکاران تناسب ندارد و این مسئله نیازمند توجه اداره کل متبوع استانی است.

 بهمن خطیبی با قدردانی از برنامه‌های اجرا شده و سیاست‌های کلان و استانی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزود: برای حمایت از اداره بهزیستی قرچک با این حجم از پرونده‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهد، بایستی امکانات از جمله ساختار اداری، سیستم حمل و نقل، انفورماتیک، سایر موارد زیرساختی و مراکز تخصصی از جمله اورژانس اجتماعی آن تقویت شود.

وی یادآور شد: سال گذشته بر اساس سند جامع تقسیم کار ملی کاهش آسیب‌های اجتماعی شاهد اقدامات خوبی در شهرستان بخصوص در موضوع حمایت از کودکان کار بودیم و امسال نیز با عنایت خداوند برنامه‌های پیشگیری و مقابله با اعتیاد بایستی با جدیت بیشتر دنبال شود تا به نتیجه محسوس برسیم.

خطیبی خاطرنشان کرد: فعالیت مراکز مثبت زندگی از برنامه‌های مفید بهزیستی در کل کشور بود که در این شهرستان نیز چهار مرکز در حال فعالیت هستند.


  گفتنی است؛  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، معاون پیشگیری بهزیستی استان تهران و رئیس اداره بهزیستی قرچک نیز در این نشست حضور داشتند.

کد خبر 36356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد