رباط کریم| توزیع نان رایگان در بین مددجویان و نیازمندان روستاها 

در راستای طرح ضیافت همدلی ۳۰۰ خانوار از مددجویان و نیازمندان در روستاهای رباط کریم در ماه مبارک رمضان نان رایگان دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم با بیان اینکه ماه رمضان ماه خودسازی انسان‌ها و الطاف بخشش خداوند است، اظهار کرد: اداره بهزیستی در طول ماه رمضان در راستای طرح ضیافت همدلی مجری برنامه‌های مختلفی برای مددجویان و نیازمندان این شهرستان از جمله توزیع رایگان نان در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: اجرای برنامه های حمایتی و توزیع نان رایگان در بین مدددجویان روستاهای سپیدار، شترخوار، کیکاور، الارد، پرندک، ده آدران و مراکز نگهداری شبه خانواده و قرنطینه بهزیستی در راستای طرح ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان انجام شد.

بهادر مهکی در ادامه افزود: با مشارکت موسسات خیریه، تسهیلگران محلی CBR و همکاری واحد مشارکتهای مردمی شهرستان طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در هر روستا ۵۰ خانوار از مددجویان بهزیستی و نیازمندان شناسایی شد که بالغ بر ۳۵ هزار قرص نان توسط خیر محترم آقای دانشور توزیع گردید.

مهکی در پایان با اشاره به اینکه در تمامی سالهای اخیر خیرین، موسسات غیردولتی و خیریه دوشادوش همکاران حوزه مشارکتهای مردمی در جهت نیازهای مددجویان این اداره تلاش نموده اند.  

همشهریان فهیم رباط کریم می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به  اداره بهزیستی واحد مشارکتهای مردمی و یا شماره شبا IR۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷
شماره شناسه:۳۶۳۳۱۳۱۵۷۴۱۰۲۲۲۸۵۵۴۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان رباط کریم، نزد بانک مرکزی واریز نمایند.

کد خبر 36354

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد