فردیس | جمع آوری فطریه درپایگاه های بهزیستی شهرستان فردیس

«احمد محمد زاده» رئیس بهزیستی شهرستان فردیس ضمن تبریک فراررسیدن عید سعید فطر به مردم مؤمن و روزه داراظهارداشت: تعداد ۹ پایگاه درمیادین ومعابر اصلی، یک پایگاه درمراکز مثبت زندگی و ۳ پایگاه توسط مؤسسات خیریه وجوه زکات فطره روزه داران گرامی را جمع آوری کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، محمد زاده درادامه افزود: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا نماز عید فطر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در فضای باز برگزار گردید به همین سبب پایگاه های بهزیستی نیز در فضاهای باز مستقر شدند.  
رئیس بهزیستی شهرستان فردیس همچنین به پرداخت فطریه و کفاره از طریق راه های الکترونیکی اشاره کرد و افزود: این اقدام در خدمت رسانی به نیازمندان و خانواده های تحت حمایت بسیار مؤثر بود و مردم خیّر و نیک اندیش با توجه به شرایط بوجود آمده در خصوص بیماری منحوس کرونا، توانستند فطریه و کفاره خود را به نیازمندان این شهرستان اهداء کنند و بهزیستی زکات فطریه و کفاره جمع آوری شده را در اسرع وقت در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد کرد.
وی از تمامی نیکوکاران که درطول ماه مبارک رمضان از طرق مختلف این سازمان شامل کمک های مالی، سبدغذایی و ... کمک هایی به مددجویان تحت حمایت و محرومان داشته اند قدردانی کرد.

کد خبر 36347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد