برگزاری اولین نشست شورای هماهنگی ادارات کل تابعه ی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان

صبح روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه در اولین نشست شورای هماهنگی ادارات کل تابعه ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی بهزیستی استان گیلان مطرح شد؛اختصاص ۶١ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ١۶ برای افراد جامعه ی هدف بهزیستی استان

در این نشست، دکتر نحوی نژاد ضمن اشاره به نوع فعالیتهای بهزیستی و ملاحظاتی که بعضا موجب عدم اطلاع رسانی ها می شود، به تشریح اهم اقدامات صورت گرفته در اداره کل بهزیستی استان گیلان در سال ٩٩ پرداخت.
مدیرکل بهزیستی استان گیلان با اشاره  به افتتاح بیش از ٢۴٠٠ مرکز مثبت زندگی در سطح کشور گفت: از این میزان، ٨۴ مرکز در سطح استان شروع به فعالیت نمودند.
وی همچنین با توضیح فعالیتهای حوزه ی اجتماعی افزود: در حال حاضر ٨٨۵٣ زن سرپرست خانوار از مستمری بهره مند هست.
٢٠١۴ فرزند تحت پوشش از کمک هزینه های تحصیلی و ٣۶٧ فرزند تحت پوشش از کمک هزینه دانشجویی استفاده می کنند.
دکتر نحوی نژاد ضمن اشاره به نوع فعالیت های اورژانس اجتماعی، گفت: در سال گذشته همکاران ما در این بخش به ١۵٧٩٠ تماسی که با خط ١٢٣ برقرار شده پاسخ مناسب داده اند.
این عضو شورای هماهنگی از ساخت ۶۴٩ واحد مسکونی برای افراد جامعه ی هدف بهزیستی در سال گذشته خبر داد و افزود:هم اینک بیش از ٩۵٠ واحد مسکونی در حال احداث برای این عزیزان در دست اقدام داریم.
مدیرکل بهزیستی گیلان با مهم دانستن رویکرد توانمندسازی در بین جامعه ی هدف از اختصاص ۶١ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ١۶ در سال گذشته خبر داد و افزود: خوشبختانه تا کنون بیش از ٩٠ درصد این اعتبارات جذب شده است که جا دارد از همه ی عواملی که در این راستا یار و یاور بهزیستی بودند به ویژه مدیران عامل بانک ها، مدیران فنی و حرفه ای و تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان قدردانی نمایم.

شایان ذکر است در این جلسه، عباس علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تشکر از اعضای شورای هماهنگی، از کسب رتبه ی برتر استان گیلان در راستای برگزاری و پیگیری مصوبات در سطح کشور در سال ٩٩ خبر داد.

کد خبر 36341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد