همزمان با روز عید سعید فطر.
پایگاه های ثابت و سیار بهزیستی استان برای دریافت زکات فطریه برپا شد

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از برپایی پایگاه های ثابت و سیار بهزیستی در مناطق مختلف استان برای دریافت زکات فطریه، نذورات و کمک های نقدی و غیر نقدی مردم مومن و روزه دار در عید سعید فطر خبر داد.

«بهزاد ستاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پایگاه های ثابت و سیار بهزیستی در مناطق مختلف استان برای دریافت زکات فطریه، نذورات و کمک های نقدی و غیر نقدی مردم مومن و روزه دار در عید سعید فطر برپا شد.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به اینکه جمع آوری فطریه توسط این سازمان بر اساس فتوای مراجع عظام برای حمایت از زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و افراد دارای معلولیت است، تصریح کرد: این پایگاه ها در ادارات تابع بهزیستی، مجتمع ها و موسسه های خیریه تحت پوشش بهزیستی استان آماده دریافت زکات فطریه، نذورات و هدایای نقدی و غیر نقدی مردم مومن و روزه دار استان خواهد بود.

این مقام مسئول اعلام داشت: صندوق های جمع آوری زکات نیز در مناطق شهری و روستایی همزمان با محل برگزاری نماز عید سعید فطر نیز برپا خواهد شد تا زکات خود را در این صندوق ها واریز کنند.

ستاری تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از جمله الزامات در پایگاه های جمع آوری فطریه برای حفظ محدودیت های مشخص شده توسط ستاد مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهروندان استان مساعدت بسیاری خوبی در اجرای پویش «ضیافت همدلی» داشت و از کمک های همدلانه آنها برای حمایت از خانواده های تحت پوشش سپاسگزارم، افزود: این کمک ها برای تامین بسته های غذایی و بهداشتی خانواده های تحت پوشش این سازمان در ماه مبارک رمضان هزینه شد.

مدیر کل بهزیستی استان اضافه کرد: مردم خیر استان می توانند از طریق شماره کارت ۴۱۶۷-۹۴۶۰ - ۹۵۷۰-۶۳۶۷ با شماره شبای IR۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ و شماره حساب ۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی به نام مشارکت های مردمی بهزیستی استان اردبیل کمک های نقدی خود را به صورت غیر حضوری نیز واریز کنند.

کد خبر 36309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد