افطاری از جنس مهربانی/ افطاری استاندار در کنار کودکان شیرخوارگاه حلیمه

استاندار قزوین در آستانه عید سعید فطر، بر سر سفره افطاری کودکان موسسه خیریه فرشتگان آسمانی( شیرخوارگاه حلیمه) حضور یافت و با فرزندان معنوی خود افطار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین؛ در آستانه روز عید سعید فطر هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در یک حرکت زیبای عاطفی چهارشنبه شب بر سر سفره کودکان بی سرپرست و بد سرپرست ساکن در شیرخوارگاه حلیمه حاضر شد و روزه خود را در کنار این کودکان مهربان باز کرد.

هدایت الله جمالی پور به همراه علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین و عاملیان مدیرعامل موسسه با کودکان این مرکز دیدار و گفتگو کرد و از آنها خواست هر درخواستی دارند به وی منتقل کنند تا مانند پدرشان آنها را برآورده کند.

استاندار قزوین در جمع کودکان این مرکز در سخنانی اظهارداشت: خدمت به شما یک کار ارزشمند است و کسانی که سعادت خدمت در این مجموعه را پیدا کرده اند بدون تردید مورد لطف الهی واقع خواهند شد.

وی از میهمان نوازی صمیمانه کودکان تشکر و قدردانی کرد و گفت: حضور در کنار شما آرام بخش و روحیه بخش است و ما هم دغدغه آینده شما را داریم و خالصانه اعلام می کنم من را مانند پدر خود بدانید و هر درخواستی دارید مطرح کنید و مطمئن باشید آنچه در توانم باشد بدون منت و صادقانه انجام خواهم داد و شما را مانند دختران خود می دانم.

استاندار قزوین یادآورشد: من هم مانند مربیان و خیران این مرکز آرزو دارم در زندگی و تحصیل و شغل موفق باشید و به آرزوهای خود برسید و ما و سایر مسئولان در کنار شما هستیم تا هرگز احساس تنهایی نکنید.

جمالی پور با تقدیر از خدمات خالصانه و مهربانانه مربیان شیرخوارگاه حلیمه تصریح کرد: با وجود مربیان و خیرانی که زندگی خود را وقف شما کرده اند هرگز نباید احساس کنید بدون سرپرست هستید و این بزرگواران با محبت خالصانه این خلا را جبران کرده اند و شما هم به آینده امیدوار باشید و با انگیزه درس بخوانید و خود را به مراتب عالی برسانید.

وی گفت: کمک به خوشبخت شدن شما را وظیفه خود می دانم و هر کاری که لازم باشد برای رشد و بالندگی شما دریغ نخواهم کرد.

استاندار قزوین یادآورشد: شاید شما مشکلات عاطفی هم دارید اما مربیان شما مانند پدر و مادر هستند و باید بدانید انسانهای بزرگ و شاخصی داریم که در کنار مشکلات فراوان با روحیه بالا و تلاش مستمر به درجه های عالی رسیده اتد و شما هم همت کنید تا انسانی مفید و تاثیر گذار برای جامعه باشید.

جمالی پور افزود: هر اراده ای کنید محقق می شود زیرا شما استعدادهای زیادی دارید و می توانید آینده بهتری برای خود رقم بزنید زیرا هیئت مدیره موسسه خیریه فرشتگان آسمانی و مربیان شما از بهترین انسانها و منتخب خدا هستند که فرصت خدمت به شما فرشتگان بهشتی را پیدا کرده اند.

وی اظهارداشت: اگر احساس کردید می توانم مانند پدرتان به شما کمک کنم چه مسئول باشیم و یا از این استان بروم و مسئولیتی نداشته باشم مانند  پدر حامی شما هستم و آماده ام به شما کمک کنم.

استاندار قزوین اضافه کرد: امشب و در بهترین ساعاتی که تا زمان عید فطر داریم با خودتان عهد ببندید و همت کرده و مسیری را برای آینده انتخاب کنید و ما در کنار هیئت مدیره موسسه و مربیان شما و مدیرکل بهزیستی کمک می کنیم تا مسیر را هموار کنیم تا شما به درجات عالی برسید.

استاندار قزوین در ادامه از مربیان موسسه خیریه فرشتگان آسمانی تجلیل کرد و سپس در کنار کودکان بر سر سفره افطاری نشست

کد خبر 36303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد