تامین آینده ای سعادتمند برای کودکان اولویت ما در شیرخوارگاه حلیمه است

مدیرعامل موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی در قزوین گفت: ایجاد اشتغال، تامین مسکن و ازدواج برای تضمین آینده ای سعادتمند برای کودکان شیرخوارگاه مهمترین دغدغه و اولویت ما در این موسسه خیریه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ؛ در آستانه روز عید سعید فطر هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در یک حرکت زیبای عاطفی چهارشنبه شب بر سر سفره کودکان بی سرپرست و بد سرپرست ساکن در شیرخوارگاه حلیمه حاضر شد و روزه خود را در کنار این کودکان مهربان باز کرد.

استاندار قزوین به همراه علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در میان این کودکان حضور یافت و با آنها گفتگو کرد.

علی اصغر عاملیان مدیرعامل موسسه راه فرشتگان آسمانی در این مراسم اظهارداشت: در این مجموعه خانواده بزرگی از کودکان نجیبی داریم که به برکت وجودی آنها توانسته ایم خانواده با محبتی را کنار هم شکل دهیم و افتخار می کنیم توفیق خدمت به آنها را پیدا کرده ایم.

وی افزود: حضور عالیترین مقام اجرایی استان در جمع کودکان معصوم شیرخوارگاه موجب دلگرمی کودکان این مرکز شده و آنها را خوشحال کرده است.

عاملیان تصریح کرد: با کمک خیرین هزینه های روزانه این مرکز تامین می شود اما مهمترین دغدغه ما آینده فرزندانی است که در این مجموعه نگهداری می شوند و باید به فکر کار، ازدواج و شغل آینده آنها بود که در این راستا نیازمند همدلی وهم فکری هستیم تا به آینده این فرزندان کمک کنیم.

مدیرعامل موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی اظهارداشت: برای آموزش مهارت آموزی این افراد با کمک سازمان فنی و حرفه ای برنامه ریزی و اقدام شده است تا بستر ایجاد شغل برای آنها مهیا شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با حمایت خیرین هیچ فرزند بازمانده از تحصیل نداریم و با حمایت های انجام شده زمینه تحصیل بخوبی برای همه افراد این مرکز مهیا شده است.

کد خبر 36297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد