بازدید مدیرکل امور کودکان بهزیستی کشور از خانه های کودکان استان تهران

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با همراهی معاون امور اجتماعی استان تهران از چند خانه کودک در شمیرانات دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این بازدیدها که به مناسبت تبریک عید فطر انجام شد از خانه های کودکان و نوجوانان دخترانه حضرت زینب (س)، نوباوگان کوثر و خانه کودکان و نوجوانان پسرانه بشیر هدایت الهی تحت نظارت اداره بهزیستی شمیرانات بازدید به عمل آمد.

سعید بابایی ساعاتی را در محیطی شاد، صمیمی و دوستانه در کنار فرزندان سپری کرد و به بررسی وضعیت تحصیلی، برنامه های اوقات فراغت و نحوه هدایت فرزندان بزرگتر به زندگی مستقل و ... پرداخت.  

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور به نقش مربیان و تیم تخصصی به عنوان الگوهای رفتاری در راستای تربیت و پذیرش نقش های مثبت فرزندان تاکید کرد و اظهار داشت: بازپیوند فرزندان مطابق دستورالعمل تخصصی بسیار ضروری است و باید مورد تأکید و توجه قرار گیرد.

در ادامه معاون امور اجتماعی ضمن تشکر از زحمات هیئت مدیره و کادر تخصصی خانه ها به اهتمام هرچه بیشتر جهت تقویت روحیه خودباوری و عزت نفس فرزندان که منجر به ایجاد زمینه هدایت به زندگی مستقل موفق می گردد تاکید ویژه کرد و اذعان داشت: تمام اهتمام مدیریت خانه های کودکان و نوجوانان، ایجاد شرایطی چون خانه برای اینگونه از کودکان و نوجوانان است که بهزیستی در راه رسیدن به این شرایط تمام همت خود را به کار گمارده است.

کد خبر 36282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد