امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین دادسرای ناحیه 5 مشهد و بهزیستی خراسان رضوی

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 مشهد و سرپرست بهزیستی خراسان رضوی، تفاهم‌نامه‌ی همکاری در زمینه ساماندهی پذیرش و ترخیص مددجویان در مراکز بهزیستی امضا کردند.

در نشستی که ظهر امروز در محل دادسرای ناحیه 5 برگزار شد و طی آن این تفاهم‌نامه به امضا رسید علاوه بر سرپرست دادسرا و سرپرست بهزیستی استان، معاون اجتماعی، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و کارشناس سالمندان و بیماران روانی مزمن بهزیستی نیز شرکت داشتند.

در این نشست، مدیران بهزیستی استان، مشکلات و چالش‌های پذیرش و ترخیص مددجویان در مراکز تحت نظارت این نهاد را بیان کردند و خواستار همکاری بیشتر دستگاه قضایی در این زمینه‌ها شدند.

معاون دادستان مشهد و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 مشهد نیز در این نشست بر همکاری مجدانه‌ی هر دو نهاد تأکید کرد.

نیره عابدین‌زاده گفت: ما و بهزیستی یک خانواده هستیم و دغدغه‌های مشترکی داریم و هدف هر دو نهاد، ارتقای منافع و تکریم مددجویان و حفظ حقوق عمومی است.

وی در این نشست از تدوین دستور العمل یک‌پارچه‌سازی تصمیمات قضایی مشهد در زمینه‌ی پذیرش و ترخیص مددجویان در مراکز بهزیستی خبر داد.

وی همچنین گفت: این دستور العمل با همکاری بهزیستی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این نهاد تدوین شده و مبنای آن قانون و ضوابط و بخشنامه‌های بالادستی در زمینه آسیب‌های اجتماعی بوده است.

کد خبر 36271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد