پاکدشت| استقرار ۶ صندوق جمع آوری زکات فطریه

در آستانه عید سعیدفطر، رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت از استقرار ۶پایگاه سیار در سطح شهر جهت جمع آوری زکات فطریه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر ضمن تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات در ماه پر خیر و برکت رمضان با دعوت از تمامی اقشار جامعه برای کمک به اهداف بهزیستی و بیان ابعاد مسوولیت احتماعی این اقدام گفت: بر اساس  فتوای مراجع معظم تقلید مومنان روزه دار می توانند زکات اموال و فطریه خود را به سازمان بهزیستی که متولی افراد دارای معلولیت، کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار و آسیب دیدگان اجتماعی است، پرداخت نمایند.

وی از استقرار ۶ صندوق بهزیستی برای جمع آوری زکات فطریه خبر داد و افزود: مشارکتهای نقدی و غیر نقدی این کمک ها در بخش های مختلف کمک هزینه مسکن، کمک به توانمندسازی شغلی، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه آموزشی، فرهنگی و علمی، کمک هزینه درمان و ... هزینه خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت همچنین خاطرنشان کرد:  همشهریان فهیم پاکدشتی می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به  اداره بهزیستی واحد مشارکتهای مردمی و یا باشماره گیری کد #۵۵۵*۷۲۴* و کد  #۲*۶*۷* و نیز شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۱۹۴۶۴۷۵۴ فطریه خود را به مددجویان بهزیستی استان تهران اهدا نمایید.

وی در پایان گفت: تمام پایگاه های مورد تایید بهزیستی باید دارای مجوز بهزیستی و شورای زکات به همراه لوگوی بهزیستی و شورای زکات باشند.

کد خبر 36260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد