رباط کریم| مراسم تجلیل از قهرمان توانخواه وزنه برداری برگزار شد

مراسم تجلیل از توانخواه قهرمان حامد صلحی‌پور باحضور معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران، فرماندار رباط کریم و مشاورین ورزشی بهزیستی استان تهران و رئیس اداره ورزش و جوانان رباط کریم در دهیاری روستای منجیل آباد انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی  استان تهران، حامد صلحی پور، قهرمان توانخواه رشته پارا وزنه برداری مسابقات قهرمانی جهانی ۲۰۲۲ تایلند مورد تفقد مسئولان شهرستان رباط کریم و استان تهران قرار گرفت.  

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران در این آئین با اشاره به تاثیر زیاد ورزش در توانمندسازی معلولین و تاکید بر ورزش قهرمانی افزود: ورزش با افزایش اعتماد به نفس، پل ارتباطی معلولین با جامعه است و همچنین در جهت تسریع روند بهبود اختلالات جسمی تاثیر بسزایی دارد.

سید احمد خادم در ادامه با بیان اینکه بستر سازی برای تمام معلولین و جانبازان دارای اهمیت روزافزون و البته لزوم همکاری همه جانبه ارگانها در زمینه توانمند سازی جهت شکوفایی استعدادهای افراد معلول تاکید کردند و افزود: معلولیت نباید منجر به محدودیت شود و این عزیزان توانخواه چه بسا استعدادهایی شگفت در زمینه های مختلف دارند که باید شکوفا شود و برای دستیابی به این امر باید از طرف تمام ارگانها و نهادها و و جامعه حمایت شوند.

فرماندار رباط کریم کسب قهرمانی حامد صلحی پور ورزشکار توانخواه را افتخاری برای شهرستان رباط‌کریم دانست و افزود: امیدوارم همه ورزشکاران همچون حامد صلحی پور در مسابقات مختلف بتوانند پرچم کشور را به اهتزاز درآورند و افتخارآفرینی کنند.  

نظام ملک شاهی در ادامه توضیح داد: البته آنچه که در این میان همه مشکلات این توانخواهان حایز اهمیت است اراده، توکل، پشتکار و خودباوری معلولان است که بسیاری از غیرممکن ها را ممکن می سازند.

در ادامه این مراسم رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم با اشاره به اینکه صلحی پور از توانخواهان قهرمان این شهرستان که ۲طلا و یک نقره بازی‌های آسیایی و همچنین ۳ طلا، ۲ نقره و یک برنز رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان جهان و ۳طلا و ۱ نقره جوانان جهان را در کارنامه دارد افزود: چه بسا افراد معلولی که علیرغم مشکلات جسمانی ثابت کردند که توانایی هایشان به مراتب بیشتر از افراد به ظاهر سالم است، آری ثابت کردند که :با بال شکسته پریدن هنر ماست.  
بهادر مهکی در ادامه افزود: دریافت خبر دست یابی به مدال طلا و ایستادن بر سکوی قهرمانی در سومین روز از رقابتهای جام جهانی پاراوزنه برداری تایلند حامد صلحی پور در دسته ۹۷ کیلوگرم با مهار وزنه ۲۲۷ توسط شما پولاد مرد بلندهمت باعث مسرت شد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با اهدا شاخه گل، لوح سپاس، هدایا از زحمات صلحی پور قدردانی گردید.

کد خبر 36257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد