رباط کریم| صیانت از حقوق مردم از مهمترین وظایف دفتر بازرسی است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم در آئین معارفه مسئول جدید دفتر مدیریت عملکرد شهرستان اظهار داشت: ارتباط مستمر با دفتر مدیریت عملکرد استان به منظور اخذ بخشنامه ها و آئین نامه ها و خط مشی تعیین شده، اجرای نظارت برکلیه فعالیت های سازمان در قالب نظام نامه نظارتی در حوزه های ادارات بهزیستی بر مراکز به ستاد استان، اجرای ارزیابی عملکرد در حوزه های شاخص های اختصاصی و عمومی از جمله وظایف این دفتر می‌باشد.

بهادر مهکی در ادامه افزود: دریافت شکایات وپیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی (اجرای نظام نامه پاسخگویی به شکایات) و اجرای مقررات آئین نامه اجرای بازرسین مواد ۹۱ و ۹۲  قانون مدیریت خدمات کشوری (اجرای بازرسی مستمر بر اساس برنامه در خصوص تخلفات ماده ۹۱  و بازرسی موردی متعاقب وصول شکایات و گزارش ها) همچنین پیگیری اجرای مجموعه مقررات سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و پیگیری اجرای مقررات تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری از دیگر وظایف مسئول دفتر مدیریت و عملکرد می‌باشد.
در پایان سمیرا کوکبی به عنوان مسئول جدید دفتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات بهزیستی شهرستان رباط کریم معرفی و مشغول به کار شد.

کد خبر 36255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

دسترسی سریع به خدمات الکترونیک