شهرقدس| ملاقات رئیس بهزیستی شهرستان با مددجویان و افراد جامعه هدف 

در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بمنظور برقراری ارتباط چهره به چهره و مستقیم با مردم، رئیس بهزیستی شهرستان قدس با متقاضیان درخواست ملاقات به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی هر سه شنبه دیدار دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای تداوم دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان هر هفته سه شنبه ها ملاقات مردمی رئیس بهزیستی قدس با مددجویان صورت می باشد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس در این باره اظهار داشت:در این دیدارها مسائلی از قبیل کمک های مالی ،اشتغال، تامین مسکن، درخواست  ودیعه مسکن مددجویان، انشعاب آب و کمک هزینه درمان اکثر مباحث مطرح شده در این ملاقات ها می باشد که در این زمینه دستورات لازم مبنی بر رسیدگی و رفع این مسائل از سوی رئیس اداره به معاونت های تخصصی داده شده و مورد رسیدگی قرار می گیرد.
پروین یاری زاده گفت : دیدار چهره به چهره با مخاطبان و ملاقات های مردمی به منظور رفع مشکلات و حذف موانع و با هدف انتقال انتقادها و پیشنهادهای سازنده و اصلاح موارد مورد نیاز برنامه ریزی شده است و  شنیدن درخواست ها، مسائل و مشکلات و مطالبات جامعه هدف بهزیستی به صورت مستقیم در این اداره صورت می پذیرد.

کد خبر 36253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد