شهرقدس| اولین جلسه کار گروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان و خانواده شهرستان برگزار شد

معاون سیاسی فرماندار شهرستان قدس با تاکید بر ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی متناسب با بازار کار گفت: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کوتاهترین زمان می تواند به تامین شغل پایدار و رفع دغدغه‌های درآمدی منتهی شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان قدس، نخستین کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و زنان خانواده به ریاست معاون سیاسی انتظامی و اجتماعی فرمانداری روسای بهزیستی و کمیته امداد و سایر اعضا در سالن جلسات تشکیل و راهکارهایی در خصوص اشتغال پایدار زنان بی سرپرست مورد بررسی قرار گرفت.

محسن نیکخواه در این نشست با بیان اینکه فرهنگ سازی، آموزش مهارت زندگی سالم و نشاط اجتماعی یکی از اولویت های این کار گروه محسوب می‌شود افزود: برای ایجاد فرهنگ زندگی سالم و داشتن نشاط اجتماعی نیازمند اهتمام جدی دستگاههای اجرایی است.

رئیس بهزیستی نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرمانداری شهرستان قدس گفت: بهزیستی دارای ۲۲۵ پرونده زنان سرپرست خانوار بوده که از این تعداد ۱۲۵ نفر قابل باز توان و ۱۰۰ نفر غیر قابل بازتوان می باشد  ایشان همچنین عنوان کرد: بهزیستی دارای ۲۰ پرونده پشت نوبت می باشد که برای افراد قابل بازتوان و اشتغال آنها باید تمهیداتی صورت پذیرد و زنان سرپرست خانوار به اشتغال تشویق شوند.

کد خبر 36219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد