ملارد| استقرار ۱۶ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در شهرستان

همزمان با ایام پایانی ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای طرح ضیافت همدلی ۱۶ پایگاه جهت جمع آوری زکات فطریه در نقاط مختلف شهرستان ملارد در روز عید فطر از ساعت ۳۰/۵ صبح الی ۱۳ بعد ازظهر فعال میباشند.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان خبر بالا و ضمن تقدیر از همراهی موسسات و مراکز غیر دولتی و همینطور خیرین در تهیه بسته های معیشتی، پوشاک و ... در ماه مبارک رمضان جهت جامعه هدف سازمان در شهرستان گفت: همچون سنوات قبل امسال نیز در روز عید فطر ۱۶ پایگاه در نقاط مختلف شهرستان جهت سهولت دسترسی مستقر گردید و مردم میتواند زکات فطریه خود را به این پایگاه ها تحویل دهند.  
داود خادم در ادامه افزود: پایگاه اصلی در ستاد اداره بهزیستی به آدرس ملارد، مارلیک، بلوار سه بانده، میدان آرش، بلوار ساعت  به شماره تماس ۶۵۱۰۹۴۹۲ مستقر بوده و خیرین گرامی میتوانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را نیز در روز های اداری و در روز عید فطر تحویل دهند.
خادم در پایان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی، ششصد بسته پوشاک و شش هزار پک بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی توسط این اداره و مراکز توزیع گردیده گفت: علاوه بر کمک های مربوط به عید فطر، شماره حساب بانک مرکزی به نام مشارکتهای مردمی بهزیستی ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ شناسه پرداخت بهزیستی ملارد ۳۵۳۳۱۳۱۵۷۴۱۶۲۷۴۸۵۵۴۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ نیز جهت دریافت کمک های نقدی فعال می باشد.

کد خبر 36205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد