۱۴۷۴ پایگاه ثابت و سیار زکات فطریه را در سراسر استان جمع آوری می کنند

در راستای اجرای پویش ایران همدل، آیین اهدا ۵۰۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان، اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف بهزیستی با حضور مدیرکل بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فرزاد گوهردهی ضمن تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات مردم شریف استان، گفت: کمک به محرومین و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت های نیکوی مؤمنان است و سبب صعود انسان به مقامات معنوی و جلب رضایت خداوند متعال می‌شود.
وی به اجرای طرح پویش همدلی اشاره کرد و افزود: اداره کل بهزیستی مازندران با همکاری و همراهی مردم شریف استان، خیرین عزیز، موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۲۷ هزار بسته حمایتی به ارزش بیش از ۹۱ میلیارد ریال تهیه و در بین جامعه هدف این اداره کل، توزیع کرد.
مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه امروز ۵ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش حدود ۳۵۰ هزار تومان تهیه شده و در سراسر استان توزیع می شود، ادامه داد:  امیدواریم در این ماه پر خیر و برکت و در آستانه عید سعید فطر این کمک ها بتواند گوشه ای از نیازهای مردم و جامعه هدف بهزیستی را مرتفع کند.
دکترگوهردهی به دریافت زکات فطریه اشاره کرد و گفت : بهزیستی مازندران در راستای اهداف محرومیت زدایی و حمایتی خود، همراه با دیگر نهادها و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی آماده جمع‌آوری زکات فطریه هم استانی های گرامی برای حمایت از گروه های هدف است.
وی با بیان اینکه مبالغ جمع آوری شده زکات فطریه و نذورات در کوتاه ترین زمان ممکن در بین نیازمندان واقعی توزیع می شود ، افزود : با توجه به بحران همه گیری کرونا برنامه ریزی بهزیستی استان در زمینه جذب زکات فطره به صورت الکترونیکی است و تدابیری اندیشیده شده تا امکان دریافت الکترونیک وجوه فطریه وجود داشته باشد که هم استانی های عزیز بتوانند وجوه خود را از این طریق نیز واریز کنند.
مدیرکل بهزیستی مازندران از استقرار ۱۴۷۴ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در مناطق شهری و روستایی سراسر استان خبرداد و خاطر نشان کرد : به همین منظور مردم مومن و خیر استان می توانند زکات خود را علاوه بر روش‌ حضوری از طریق شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۶۳۱۰۱۰۴  نزد بانک مرکزی به نام هدایای خاص سازمان بهزیستی، شماره گیری *۷۳۳*۴*۱۴۰۰۰۰۱#  و یا از طریق شماره حساب ۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ واریز نمایند.
دکترگوهردهی با بیان اینکه مراکز بهزیستی سطح استان در روز عید و روزهای بعد از آن ، آماده دریافت مبالغ فطریه ، هدایای نقدی و غیرنقدی هستند، افزود: پایگاه های جمع آوری زکات فطریه توسط ادارات بهزیستی سراسر استان و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی مازندران ملزم به استفاده از لوگوی واحد هستند.
کد خبر 36198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد