تقدیر بهزیستی از خیرین نیکوکار

مدیر کل بهزیستی استان زنجان ضمن تبریک عید فطر ، از خیرین دیار کریمان و غواصان دریا دل به مناسبت شرکت پر شور در پویش ایران همدل در ماه ضیافت مهربانی تقدیر کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی اظهار کرد : خیرین نیکوکار با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده، مددجویان بهزیستی را در ماه ضیافت الهی یاری نمودند .

وی افزود : یک ماه روزه داری و عبادت خالصانه پایان گرفت ماهی که پر از خیر و برکت برای مسلمانان است بعد از اتمام یک ماه بندگی در پیشگاه خداوند روز اول ماه شوال را به عنوان عید به مسلمانان هدیه داده است همانطور که طراوت طبیعت با بهار دوچندان می شود معنویت نیز با بهار رمضان به اوج خود می رسد.

محمدی عنوان کرد : روز عید فطر ، روز شادی مسلمین است  ، روز مزد گرفتن و بازگشت به فطرت انسانی است ، روز بیداری و آگاهی انسانها، روز بازگشت به فطرت نخستین و روز توجه به خدا و یوم الحساب است .

وی افزود : این روز بزرگ علاوه بر جایگاه معنوی که دارد، روز مسرت و خوشحالی فقیران و مستمندان نیز می باشد زیرا در این روز مسلمانان با پرداخت صدقه فطر بسیاری از مشکلات زندگی آنان را رفع می کنند. و امر بسیار نیکو و شایسته ای است که قبل از افطار روزه پرداخت می گردد.

محمدی  ضمن تبریک این عید فرخنده به عاشقان و دلدادگان صیام گفت : در این دوران سخت کرونایی خانواده‌های نیازمند چشم انتظار این زکات هستند و پایگاه هاو ادارات بهزیستی شهرستانهای استان اماده ی دریافت زکات فطره و کفاره ی همشهریان می باشد .

کد خبر 36190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد