پیام تبریک مدیر کل بهزیستی به مناسبت عیدسعید فطر

مهدی دیناری مدیر کل بهزیستی استان با صدورپیامی فرا رسیدن عید سعید فطر عید بندگی را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل  بهزیستی استان متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَ الْعَظَمَةِ وَ اَهْلَ الْجُودِ وَ الْجَبَرُوتِ وَ اَهْلَ الْعَفْوِ وَ الرَّحْمَةِ)

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت    صدشکر که این آمد و صدحیف که آن رفت

پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است و رمضان در ایستگاه فطر به بار می‌نشیند و بال می‌گشاید. رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافت‌گاه وصال.

ماه رمضان، ماه رحمت و مغفرت و ماه ضیافت الهی در میعادگاه فطر به پایان می‌رسد. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند.

عید فطر خیمه‌ای است که همه‌ی امت اسلامی را دور خود جمع می‌کند که همبستگی مسلمین را به معاندین و تفرقه‌افکنان دین اسلام نشان دهد.

 بارالها، ای کسی که گره هر سختی به دست تو گشوده شود و ای که تندی شدائد به عنایتت می‌شکند،‌ ای که راه بیرون‌شدن از تنگی و رفتن به سوی آسایش از تو خواسته شود که امیدواریم با عنایتت بلای منحوس ویروس کرونا از جوامع بشریت و کشور عزیزمان رخت بربندد و سلامتی و آرامش به جامعه باز گردد.

اینجانب در آستانه حلول ماه شوال، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات خانواده بزرگ بهزیستی و کارکنان صبور اداره کل بهزیستی استان و هم استانی‌های عزیز در ماه مبارک رمضان؛ همبستگی و انسجام جامعه اسلامی را در برپایی صف‌های نماز عید سعید فطر که نشان اتحاد و همدلی است از همه عزیزان خواستارم.

مهدی دیناری

مدیر کل

کد خبر 36169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد