میبد | ۵۰۲ بسته غذایی بین جامعه هدف بهزیستی میبد توزیع شد

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان میبد؛ سیدمحسن فلاح روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این تعداد بسته مواد غذایی در اختیار ۳۲۱ مددجو گذاشته شد، افزود: با کمک موسسه های خیریه فعال زیرپوشش این اداره در اجرای پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی با رعایت کرامت انسانی، تهیه و به جامعه هدف تحویل شد.

وی با اشاره به عملکرد بهزیستی و موسسه های دارای مجوز فعالیت اظهارکرد: موسسه‌ها و مراکز زیرپوشش با اجرای طرح یادشده ۳۳۰ میلیون ریال کمک نقدی و یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کمک غیرنقدی به نیازمندان و مددجویان جامعه کمک کردند.

رییس بهزیستی میبد کمک های نقدی  را ۱۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و مساعدت‌های غیرنقدی را ۷۲۴ میلیون ریال برشمرد و مجموع کمک ها شهرستان با اجرای طرح پویش همدلی در ماه رمضان امسال  را ۸۵۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال عنوان کرد.

وی مجموع کمک های نقدی  از سوی بهزیستی و موسسه ها و مراکز زیر پوشش این اداره را سه میلیارد و ۸۹ میلیون و ۶۰۰ میلیون ریال برشمرد و در ادامه گفت : در مجموع به سه هزار و ۷۳۱ مددجو زیرپوشش مراکز و موسسه های خیریه  مواد غذایی ارایه شد و از این تعداد سه هزار و ۴۲۰ نفر غذای گرم در وعده افطاری و سحری دریافت کردند که ارزش هرکدام به صورت میانگین ۱۸۰ هزار ریال است.

وی اضافه کرد : مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت  ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۶۹۸۵۰۴۰ و شماره شبای ۱۰۰۱۰۰۰۰۴۱۷۲۰۳۴۵۴۱۸۲۸۸۱۳یا پرداخت آنلاین از طریق سایتwww.swo.ir/payment واریز کنند.

وی همچنین روش های واریز فطریه و کفاره روزه را  تشریح کرد و ادامه داد: بر اساس فتوای مراجع تقلید مردم  می توانند زکات فطره و کفاره روزه خود را به بهزیستی که متولی ایتام ، نیازمندان،  معلولان ، سالمندان و همچنین آسیب دیدگان اجتماعی است ،پرداخت کنند.

فلاح روش های پرداخت فطریه و کفاره روزه را  از طریق سایت بهزیستی استان یزد به نشانی : www.swo.ir/payment  و️از طریق کد دستوری ussd :  *۷۲۴*۰۱۲۳# و همچنین ️ از طریق شماره کارت مشارکت های مردمی بهزیستی استان یزد به شماره  ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۶۹۸۵۰۴۰ عنوان کرد.

گفتنی است؛ سه هزار و ۵۰۰  نفر مددجو از خدمات بهزیستی میبد استفاده می‌کنند و مرکز این شهرستان ۱۰۶ هزار نفری در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

کد خبر 36160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد