استقرار ۹۹ پایگاه و صندوق بهزیستی برای جمع آوری زکات فطریه در استان کرمانشاه

دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از استقرار ۸۵ صندوق بهزیستی علاوه بر ۱۴ پایگاه در ادارات بهزیستی سراسر استان برای جمع آوری زکات فطریه در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از استقرار ۸۵ صندوق بهزیستی علاوه بر ۱۴ پایگاه در ادارات بهزیستی سراسر استان برای جمع آوری زکات فطریه در استان کرمانشاه خبر داد.

دکتر فرحناز محمدی مدیر کل بهزیستی استان گفت: پایگاه های بهزیستی در ایام عید سعید فطر آماده دریافت نذورات، فطریه و زکات مردم نوع دوست استان می باشند.

 مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: برای جمع آورری فطریه در مصلای نماز عید فطر نیز صندوق‌های مشترک بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

 محمدی با اشاره به برگزاری گسترده نماز عید در فضاهای باز مصلاها و مساجد استان کرمانشاه افزود: این صندوق‌ها در اطراف اماکن مذکور مستقر است و نمازگزاران و مردم می‌توانند زکات فطره، کفارات و نذورات خود را از این طریق پرداخت کنند

 دکتر فرحناز محمدی اظهار داشت: هم استانی های عزیز می‌توانند علاوه بر پایگاه ها و صندوق های مستقر در مساجد و سطح شهر و همچنین ادارات بهزیستی شهرستانهای تابعه نذورات خود را به منظور رعایت مسائل بهداشتی از طریق کد دستوری 
۷۳۳۴*۱۴۰۰۰۰۷#
 یا شماره کارت ۱۶رقمی 
۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲
به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان واریز کنند.

کد خبر 36159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد