آمادگی پایگاه های بهزیستی برای جمع آوری زکات فطریه

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از جمع آوری زکات فطره توسط بهزیستی خبرداد وگفت ۱۹۱ : پایگاه و ۴۳۲ صندوق برای جمع‌آوری زکات فطره به صورت مشترک با کمیته امداد امام خمینی (ره ) در استان زنجان مستقر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی با بیان اینکه تمامی مراکز و پایگاههای بهزیستی آماده دریافت زکات فطریه هستند ، اظهار کرد :  ۵۹ صندوق ثابت، ۳۴ صندوق سیار و حدود ۱۰ موسسه خیریه که از بهزیستی استان مجوز دریافت کرده اند که در کنار بهزیستی و با استقرار صندوق نسبت به دریافت فطریه اعلام آمادگی نموده اند و مردم می توانند باتوجه به مجوز قانونی این موسسات با اطمینان زکات فطره خودرا پرداخت نمایند .

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ ، برنامه ریزی بهزیستی استان در زمینه  جذب زکات فطره بصورت الکترونیکی هست که به همین منظور مردم مومن و خیر استان می توانند زکات خود را علاوه بر روش‌ حضوری  از طریق شماره حساب ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۴۱۱۱ نزد بانک توسعه تعاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۰۳۲۱۸۰۶واریز  نمایند .
محمدی خاطر نشان کرد : در ماه رمضان بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی و ۷۸۵بسته بهداشتی به همت خیرین در بین مددجویان بهزیستی صورت گرفت .
این مقام مسئول اضافه کرد : مردم خیرو نیکوکار استان زنجان در ماه مبارک رمضان بیش از یک میلیارد تومان بصورت نقدی به بهزیستی کمک کردند.
وی اظهار کرد : جلب و جذب مشارکت های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و معلولین نقش بسزایی داشته و کلیه نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان ،سالمندان ،ایتام و دیگر مددجویان در اسرع وقت توزیع خواهد گردید.

کد خبر 36121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد